نماينده رئيس دانشگاه آزاد اسلامي در هيات نظارت بر تشكل هاي اسلامي سياسي اساتيد و دانشجويان اين دانشگاه گفت: تمام تشكل‌هايي كه در دانشگاه و زير نظر هيات نظارت فعاليت دارند بايد براي تمام برنامه ها و فعاليت هاي خود مجوزهاي لازم را اخذ كنند.
کد خبر: ۲۱۱۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹ 12 April 2016

نماينده رئيس دانشگاه آزاد اسلامي در هيات نظارت بر تشكل هاي اسلامي سياسي اساتيد و دانشجويان اين دانشگاه گفت: تمام تشكل‌هايي كه در دانشگاه و زير نظر هيات نظارت فعاليت دارند بايد براي تمام برنامه ها و فعاليت هاي خود مجوزهاي لازم را اخذ كنند.


به گزارش تابناک ایلام؛منصور احمدي در آيين تجليل از فعالان تشكل‌هاي اساتيد، دانشجويان و هيات‌هاي مذهبي دانشگاه آزاد اسلامي واحد ايلام اظهار كرد: بر اساس مصوبه شوراي عالي انقلاب فرهنگي هر گونه فعاليت بدون مجوز تشكل ها در اين دانشگاه ممنوع است.
وي با تاكيد بر اينكه از فعاليت تشكل ها به طور كامل حمايت مي شود، افزود: فعاليت تشكل‌ها راضي كننده نيست و ما خواهان فعاليت بيشتر و چشمگير تشكل‌ها در دانشگاه‌ها هستيم.
احمدي از تمامي دبيران و اعضاي تشكل‌هاي اساتيد و دانشجويي و هيات‌هاي مذهبي دانشگاه آزاد ايلام خواست در سال 95 با فعاليت چشمگير خود، باعث پويايي و نشاط بيشتر در دانشگاه و به تبع آن در جامعه شوند.
نماينده رئيس دانشگاه آزاد اسلامي در هيات نظارت بر تشكل هاي اسلامي سياسي اساتيد و دانشجويان اين دانشگاه با اشاره به شعار سال 95 تاكيد كرد: انتظار داريم دبيران و اعضاي تشكل‌ها به مناسبت‌هاي مختلف در طول سال فعاليت داشته باشند و در راستاي شعار اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل، برنامه هاي متنوعي برگزار كنند.
احمدي يادآور شد: از آنجا كه به انتخابات رياست جمهوري نزديك مي شويم، تشكل‌ها مي توانند عملكرد دولت را بررسي كنند و به آگاه سازي دانشگاه و جامعه بپردازند.
نماينده نهاد رهبري در دانشگاه آزاد اسلامي استان ايلام نيز در اين آيين به نقش جدي تشكل‌ها و هيات‌هاي مذهبي دانشجويي و اساتيد در دانشگاه اشاره كرد و گفت: بدون حضور تشكل‌ها، دانشگاه نشاط و شادابي و تحرك و پويايي به سمت بالندگي و رشد و فن‌آوري نخواهد داشت.
حجت الاسلام و المسلمين مهدي همتي اظهار كرد: تشكل‌هاي دانشجويي زبان گوياي بدنه دانشگاهي جامعه هستند و اگر فعال نباشند هرگز به اهداف والاي جمهوري اسلامي نمي رسيم.
وي با تاكيد بر اينكه انتظار نداريم تمام تشكل‌ها همفكر باشند و هيچ اختلاف سليقه اي نداشته باشند، خاطر نشان كرد: بدون وجود اختلاف انسان‌ها به كمال و رشد نمي رسند ولي بايد مواظب باشيم كه اين بگو مگوها به تنش منجر نشود.
رييس دبيرخانه هيات امناي دانشگاه آزاد اسلامي استان ايلام گفت: تشكل‌هاي دانشجويي واحد ايلام فعال، پر تحرك، با صداقت، درستكار و تلاشگر هستند كه نسبت به دانشگاه‌هاي ديگر برنامه هاي بسيار خوبي اجرا كرده اند.
عادل نوروزي تاكيد كرد: در سال اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل، تشكل‌ها بايد با برگزاري سمينار و دعوت از اساتيد و اقتصاددانان به بررسي هر چه بيشتر و عميق تر اين راهبرد اساسي بپردازند و نتايج فعاليت‌هاي خود را به جامعه منتقل كنند.
معاون دانشجويي فرهنگي دانشگاه آزاد اسلامي واحد ايلام با اشاره به فرمايش حضرت امام خميني(ره) مبني بر اينكه دانشگاه مبدا تحولات است، گفت: دانشگاه تحول ساز و تحول آفرين است و بار اصلي اين تحول بر عهده تشكل‌ها، هيات‌هاي مذهبي و كانون‌هاست و از فعاليت تشكل‌ها در عرصه هاي فرهنگي حمايت مي شود.
نصرت اله حيدري خاطر نشان كرد: از دانشگاه انتظار مي رود در مواقع مهم و حساس جامعه از جايگاه دانشگاه به تبيين مسائل پرداخته و نقش بي بديل خود را ايفا كنند.
وي با اشاره به سال اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل تاكيد كرد: هر گونه كار جدي و اثرگذار در حوزه اقتصاد مقاومتي بدون توجه به مؤلفه هاي فرهنگي آن ناقص خواهد بود و بايد تشكل‌هاي دانشجويي، اين مهم را مدنظر داشته باشند.
در اين آيين از 15 نفر از دبيران و فعالان تشكل‌هاي اساتيد، دانشجويي و هيات‌هاي مذهبي دانشگاه آزاد اسلامي ايلام تجليل شد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار