مراسم افتتاحیه چهارمین دوره مسابقات کبدی جوانان مردان و زنان آسیا با رژه تیم های شرکت کننده دیشب در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد.
کد خبر: ۲۱۲۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۷ 14 April 2016

به گزارش تابناک آذربایجان غربی و به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی در این مراسم که با حضور محمدرضا مقصودلو رئیس فدراسیون کبدی و محمد سرور دبیر کل کنفدراسیون، قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان غربی، علیرضا رادفر معاون استاندار و نائب رئیس ستاد برگزاری مسابقات، عبدالله چمن گلی مدیر کل ورزش و جوانان و جمعی از مدیران استانی و بویژه نوجوانان و جوانان و خانواده های علاقمند به ورزش در سالن 6000 نفری غدیر ارومیه برگزار شد، ورزشکاران، مربیان و سرپرستان تیم های شرکت کننده در این دوره از رقابتها از مقابل جایگاه ویژه رژه رفتند.
بیش از چهار هزار نفر در این مراسم حضور داشتند و تیم های شرکت کننده را مورد تشویق قرار دادند.
در این مراسم یدالله کارگر پیشه پیشکسوت و اسطوره والیبال ایران و ارومیه از سوی استاندار آذربایجان غربی با اهدا لوح تقدیر مورد تجلیل قرار گرفت.
محمدرضا مقصودلو نایب رئیس کنفدراسیون آسیا در این مراسم گفت: امیدواریم در نخستین میزبانی ایران در سطح آسیا شاهد برگزار بهترین و کیفی ترین مسابقات در شهر زیبای ارومیه باشیم.
وی اظهار کرد: کبدی ایران یکی از قطب های مهم در سطح آسیاست و می تواند در سطوح جهانی و بین المللی نیز مطرح شود.
حسن سرور دبیر کل کنفدراسیون کبدی آسیا نیز در این مراسم افزود: میزبانی ایران و شهر ارومیه را می توان یکی از بهترین میزبانی ها ارزیابی کرد.
وی اظهار کرد: کبدی ایران نقش بسزایی در رشد و توسعه این رشته در سطح کشور و حتی آسیا دارد و مسئولان ورزش این کشور زحمات زیادی در این راستا متحمل شده اند.
قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان غربی نیز در این مراسم افزود: ورزش بستری مناسب در ایجاد صلح و دوستی و مراودات بین کشورهای مختلف است.
وی اظهار کرد: حضور جوانان در فضاهای ورزشی در چهار چوب مسابقات بین المللی رشد و تعالی جسمی و روانی جوانان را به عنوان آینده سازان کشور را در پی دارد.
در این مراسم همچنین لوح تقدیر محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان به استاندار آذربایجان غربی اهدا شد.
چهارمین دوره مسابقات قهرمانی کبدی جوانان مردان و زنان آسیا با حضور شش کشور آسیایی در قالب پنج تیم مردان و شش تیم بانوان طی روزهای 25 تا 28 فروردین ماه در ارومیه برگزار می شود.
پنج تیم مردان از کشورهای ایران، هندوستان، سریلانکا، عراق و ترکمنستان و شش تیم بانوان از کشورهای پاکستان، افغانستان، ایران، هندوستان، سریلانکا و عراق رقابتهای خود را از صبح روز چهارشنبه به صورت همزمان و جداگانه در دو سالن شش هزار نفری غدیر و سه هزار نفری شهیدان آهن دوست ارومیه آغاز کرده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار