فرماندار دهلران از تشكيل ستادي براي دريافت گزارش هاي خسارت ديدگان از سيل ديشب و امروز در اين شهرستان تشكيل شد تا نسبت به بررسي وضعيت خسارت ديدگان اقدام كند.
کد خبر: ۲۱۲۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۵ 14 April 2016

فرماندار دهلران از تشكيل ستادي براي دريافت گزارش هاي خسارت ديدگان از سيل ديشب و امروز در اين شهرستان تشكيل شد تا نسبت به بررسي وضعيت خسارت ديدگان اقدام كند.


به گزارش تابناک ایلام؛اميدعلي سبزي اظهار كرد: اين ستاد به منظور دريافت شكايات مردمي در بنياد مكسن انقلاب اسلامي شهر دهلران تشكيل شده و كارشناسان بنياد مسكن، راه و شهرسازي، هلال احمر، شهرداري و جهاد كشاورزي در آن فعاليت خواهند كرد.
وي با اشاره به خسارت سيل به تاسيسات زيربنايي و منازل مسكوني و تجاري برخي مناطق اين شهرستان افزود: آن دسته از كساني كه بر اثر اين حادثه دچار خسارت شده اند مي توانند با مراجعه به بنياد مسكن گزارش خود را تحويل دهند تا كارشناسان جهت بررسي به آنها مراجعه كنند.
سبزي بر ضرورت خدمات رساني توسط دستگاه هاي خدماتي در شهر دهلران و ساير بخش ها به آسيب ديدگان از سيل اخير تاكيد كرد و گفت: ستاد بحران به خوبي موضوعات را رصد و پيگيري مي كنند و بر حسب اولويت اقدامات اوليه را انجام مي دهند.

** ستاد بحران دهلران تشكيل شد
با توجه به ادامه بارش ها در شهرستان دهلران ستاد بحران اين شهرستان عصر پنجشنبه تشكيل شد.
فرماندار دهلران در اين جلسه با اشاره به خسارت وارد شده در اثر سيل و بارش تگرگ در اين شهرستان گفت: ستاد بحران شهرستان همچنان براي ارايه خدمات به مردم آماده باش است.
وي افزود: بارش ها از عصر امروز پس از وقفه اي چند ساعته از سر گرفته شده بنابراين اعضاي ستاد بحران بايد براي هر گونه شرايط بحراني در آمادگي كامل باشند و با بسيج همه امكانات و تجهيزات خود در جهت تسريع خدمت رساني به مردم تلاش كنند.
وي بر استفاده از ظرفيت بخش خصوصي و ماشين آلات شركت هاي فعال در منطقه براي خدمات رساني به مردم تاكيد كرد و گفت: همه بايد با تمام توان و ظرفيت آماده خدمت باشند و هيچ عذر و بهانه ايي پذيرفته نيست.
فرماندار دهلران با تاكيد بر ضرورت لايروبي مسيل ها و سيلبندها يادآور شد: اطلاع رساني لازم به عشاير براي عدم استقرار در مسير رودخانه ها داده شده است.
رئيس ستاد بحران دهلران گفت: پاكسازي راه هاي توسط نيروهاي راهداري بايد مداوم انجام شود ضمن اينكه شهرداري ها نيز امكانات خود را براي تسريع در خدمات رساني به مردم در حال آماده باش داشته باشند./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار