خطیب نماز جمعه اهواز:
امام جمعه اهواز افزود: قطعاً هیچ گناه کبیره ای به اندازه تضعیف نظام اسلامی وجود ندارد، کسانی که در مقابل نظام قرار می گیرند، کارشان به جایی می رسد که آیات الهی را تکذیب می کنند و این افراد به جای اینکه از انحراف و فتنه گری دست بردارند، اینگونه جسارت می کنند.
کد خبر: ۲۱۲۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴ 15 April 2016
به گزارش تابناک خوزستان؛ آیت الله دکتر محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه اهواز در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به پیش رو بودن ایام اعتکاف اظهار کرد: جوانان و مومنین عزیز درحال آماده شدن برای اعتکاف هستند.

وی افزود: اعتکاف یعنی مشغول شدن به خود و ترک دنیا و هرآنچه در آن است و ارتباط بیشتر با خدا.

آیت الله حیدری با اشاره به 29 فروردین روز ارتش عنوان کرد: در شرایطی که منافقین در اوایل انقلاب شعار انحلال ارتش را داده بودند، امام خمینی (ره) با قاطعیت 29 فروردین را روز ارتش نامیدند.

وی افزود: حقیقتاً ارتش جمهوری اسلامی سزاوار تکریم و مایه افتخار است، خدا را برای داشتن چننین ارتش متدینی شاکریم.

امام جمعه اهواز در ادامه با اشاره به سالروز تاسیس سپاه عنوان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوم اردیبهشت ماه به دستور حضرت امام تاسیس شد و حقیقتاً به عنوان دژی محکم برای انقلاب و نظام و خوارچشم دشمنان و تکفیری هاست.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آزمایش موشک های بالستیک سپاه اظهار کرد: دشمنان پس از این کار اقدام به لجن پراکنی علیه سپاه و ارتش کردند البته تعجبی نیست اما تعجب آنجاست که افرادی در داخل کشور از سر ناآگاهی و یا خیانت به تعبیر مقام معظم رهبری، آینده را آینده مذاکره و نه موشک ها می دانند.

آیت الله حیدری در ادامه با اشاره به جاری شدن سیل و طغیان رودخانه ها اظهار کرد: الحمدلله خسارات ناشی از این سیل به لطف خدا و همکاری دستگاه های استان، کنترل شده است.

وی افزود: در این سیل خسارات زیادی به کشاورزی خوزستان وارد شده که از دولت می خواهیم معوض کشت را برای کشاورزان خوزستانی در نظر بگیرد.

امام جمعه اهواز در ادامه با اشاره به برگزاری کنفرانس کشورهای اسلامی در ترکیه عنوان کرد: کنفرانس اسلامی بستر مناسبی برای حل چالش های پیش رو است اما متاسفانه به دلیل حاکمیت برخی از عناصر وابسته به آمریکا و صهیونیست ها، این کنفرانس اسلامی عملاً به مکانی بی ثمر و گاهاً مضر برای کشورهای اسلامی تبدیل شده است.

آیت الله محسن حیدری در ادامه با اشاره به نامه یکی سران فتنه گفت: این فرد که آرای وی حتی از آرای باطله هم کمتر بود، اخیراً نامه جسارت آمیزی خطاب به یکی از مقامات نوشته است.

وی افزود: قطعاً هیچ گناه کبیره ای به اندازه تضعیف نظام اسلامی وجود ندارد، کسانی که در مقابل نظام قرار می گیرند، کارشان به جایی می رسد که آیات الهی را تکذیب می کنند  و این افراد به جای اینکه از انحراف و فتنه گری دست بردارند، اینگونه جسارت می کنند.

امام جمعه اهواز عنوان کرد: جای تعجب از افرادی که برای اینجور افراد سینه چاک می کنند و برای آنها اشک تمساح می ریزند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به مرحله دوم انتخابات در استان اظهار کرد: شرکت در این انتخابات تکلیف است و مردم باید به افراد متدین، انقلابی و معتقد به ارزش
های اسلامی رای دهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار