در حالی که شخص استاندار آذربایجان غربی بارها بر تعامل و سازش با رسانه ها تاکید کرده شنیده ها حاکی است استانداری در انتقام از انتشار اخبار مربوط به توهین فرماندار تکاب به شهدا در حال تدوین شکایت نامه علیه یک سایت محلی در تکاب است.
کد خبر: ۲۱۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۴ 11 April 2015

به گزارش اروم نیوز قربانعلی سعادت 25 بهمن ماه در نشست خبری که با حضور رسانه های جمعی در محل برگزاری هفتمین دوره جشنواره نمایشگاه مطبوعات در ارومیه برگزار شد گفته بود مطبوعات آزادند در چهارچوب قانون قلم بزنند و مطمئن باشید ما از هیچ خبرنگار و رسانه ای شکایت نخواهیم کرد.

سعادت همچنین در این نشست به نقش مطبوعات و رسانه ها در تنویر افکار عمومی اشاره کرد و گفت: شما خبرنگاران جا پای کسانی گذاشته اید که در گذشته احادیث و روایات را از مسئولین نقل کرده اند و بی شک وظیفه خطیری بر عهده شما رسانه هاست.

سعادت در حالی این بیانات را در جمع اصحاب رسانه اعلام کرد که در اقدامی عجبیب وکیل استانداری آذربایجان غربی هم اکنون در دادگستری تکاب مشغول تدوین شکایت نامه از سایت محلی شیز است.

اخبار رسیده همچنین حاکی است شکایت نامه در پی درج اخبار مربوط به توهین فرماندار تکاب به شهدا صورت گرفته و مدیر مسئول پایگاه خبری شیز به نشر اکاذیب متهم شده است.

در جریان توهین فرماندار تکاب به شهدا اعضای خانواده شهید این شهرستان در محوطه فرمانداری تجمع کردند و خواهان برکناری فرماندار شدند و تا کنون اخبار متناقضی در مورد تغییر این مدیر شهرستانی منتشر شده است.

اخیراً چند رسانه محلی نیز به واسطه شکایت برخی نمایندگان مجلس در گیر پرونده های قضایی شده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار