سخنراني مهدي چمران كه قرار بود عصر شنبه در شهر ايلام برگزار شود، لغو شد.
کد خبر: ۲۱۷۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵ 24 April 2016

سخنراني مهدي چمران كه قرار بود عصر شنبه در شهر ايلام برگزار شود، لغو شد.


به گزارش تابناک ایلام؛رئيس شوراي اسلامي شهر تهران قرار بود عصرشنبه در حمايت از يكي از نامزدهاي انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي از حوزه انتخابيه ايلام، مهران، ملكشاهي، ايوان، سيروان و چرداول، سخنراني كند.
در حاليكه صدها نفر در سالن نشاط شهر ايلام منتظر حضور مهدي چمران در جمع خود بودند، از سوي مجري برنامه اعلام شد كه به دليل همزماني اين مراسم با آيين هاي روز شوراها وي نتوانسته به ايلام سفر كند.
استان ايلام با گستره 20 هزار كيلومتر مربعي و حدود 590 هزار نفر جمعيت كه 435 هزار نفر آنها واجد شرايط راي دادن هستند داراي سه كرسي نمايندگي در مجلس شوراي اسلامي (دو كرسي حوزه انتخابيه ايلام و يك كرسي حوزه انتخابيه دهلران) است.
در دو حوزه انتخابيه ايلام و دهلران هيچ كدام از نامزدها نتوانستند در مرحله اول انتخابات حدنصاب لازم براي حضور در مجلس شوراي اسلامي كسب كنند در نتيجه انتخابات در اين دو حوزه به مرحله دوم كشيده شد.
در اين مرحله در حوزه انتخابيه ايلام، ايوان، چرداول، مهران، ملكشاهي و سيروان چهار نفر و و در حوزه انتخابيه دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره نيز 2 نفر با يكديگر رقابت مي كنند تا در مجموع 2 نفر از حوزه انتخابيه ايلام و يك نفر از حوزه انتخابيه دهلران با كسب بيشترين راي به عنوان نماينده مردم به مجلس شوراي اسلامي راه پيدا مي كنند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار