معاون وزیر کار تاکید کرد : برای توسعه کشور نیازمند وحدت و همدلی وهمزبانی و اتحاد و همکاری هستیم و الان بعد از انتخابات باید دعواها را کنار بگذاریم و به فکر کشور باشیم.
کد خبر: ۲۱۸۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۴ 25 April 2016


کلانتری


جوان پرس :
 
معاون وزیر کار در دهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان و کارگران برتر استان به مناسبت گرامیداشت هفته کار وکارگر که در سالن جلسات استانداری برگزار شد با تشریح وضعیت عمومی اقتصاد و فضای کسب و کار کشور اظهار داشت: رکود و تورم در دوره دولت گذشته آثار زیانباری را بر اقتصاد مملکت تحمیل کرد اما به فضل خدا در دولت یازدهم تورم ۴۵ درصدی تا حدود ۱۰ درصد کاهش یافت.

سیدحمید کلانتری افزود  : کاهش نرخ تورم رشد از ۴۵ درصد به ۱۰/۸ درصد و کاهش مشکلات اقتصادی از اقدامات بارز دولت تدبیر و امید است.

وی ادامه داد : یک کار بزرگ دولت توفیق در مذاکرات هسته ای با عنایت مقام معظم رهبری و حل شدن تدریجی مشکلات مربوط به برجام است.

کلانتری تاکید کرد : راهکار همکاری و تفاهم و نزدیک شدن گروه ها وادارات وتشکل ها و گروه های کارفرمایی , بانکها و… پیش نیاز حل رکود , اشتغال و… است.

معاون وزیر کار با اشاره به اینکه ” معضل جنگ تحمیلی با وحدت و نیروی خداوندی و همت مردمی حل شد ” خاطرنشان ساخت : همه تصمیم بگیرند بر اساس فرمایش حضرت امام (ره) هر کاری دستشان است به بهترین نحو انجام دهند تا مشکلات به حداقل برسد و من این را در ارومیه زیبا دیدم.

وی ادامه داد : رونق فضای کسب وکار و بهبود ان وظیفه همگانی است و با فضای مثبت و احترام امیز می توان مشارکت مردم را جلب کرد.

کلانتری با تاکید بر اینکه ” دانشگاههای ما باید مهارت آموزی کنند و دنبال آموزش نیروها باشند ” گفت : اقتصاد درونگر و اقتصاد مشارکتی سرفصل اقتصاد مقاومتی است و دولت باید کوچک بشود و برون سپاری بکند و خرید خدمت کند و با بوروکراسی نمی تواند توفیق پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه ” مدل اقتصاد تعاون درونگرا و دانش بنیان است ” اذعان کرد: از ۹۸ هزار تعاونی فعال کشور ۲۰۱۴ تعاونی در استان اذربایجان غربی داریم که باید مواظب بود تعطیل نشوند.

معاون وزیر کار تاکید کرد : برای توسعه کشور نیازمند وحدت و همدلی وهمزبانی و اتحاد و همکاری هستیم و الان بعد از انتخابات باید دعواها را کنار بگذاریم و به فکر توسعه کشور باشیم
.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار