فرماندار ایلام و رئیس حوزه انتخابیه اصلی ایلام گفت: رای‌گیری دور دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه در 335 شعبه اخذ رای انجام می‌شود.
کد خبر: ۲۱۸۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰ 25 April 2016

فرماندار ایلام و رئیس حوزه انتخابیه اصلی ایلام گفت: رای‌گیری دور دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه در 335 شعبه اخذ رای انجام می‌شود.


به گزارش تابناک ایلام؛ناصر خوشخبر با تقدیر از همه عوامل دست اندركار برگزاری انتخابات حوزه انتخابیه ایلام در مرحله اول اظهار كرد: تمامی امكانات و بسترهای لازم برای برگزاری مطلوب دور دوم انتخابات فراهم شده است.

وی فضای فعلی انتخابات در این حوزه انتخابیه را آرام خواند و افزود: 335 شعبه اخذ رای در دور دوم انتخابات برای این حوزه انتخابیه شامل شهرستان های ایلام، مهران، چرداول، سیروان، ایوان و ملكشاهی پیش‌بینی شده كه از این تعداد، 228 شعبه ثابت و سیار شهری و 107 شعبه ثابت و سیار روستایی خواهد بود.

وی تاكید كرد: مرحله نخست انتخابات مجلس دهم، هفتم اسفند سال گذشته در فضایی سرشار از وحدت، انسجام و همدلی به گونه ای برگزار شد كه به اذعان اكثریت مردم و كارشناسان كم نظیر بوده است.

فرماندار و رئیس حوزه انتخابیه ایلام با بیان اینكه مجریان اصلی انتخابات مردم هستند، یادآور شد: مردم حوزه انتخابیه ایلام (شمال استان ایلام) در مرحله نخست انتخابات مجلس دهم مشاركت بالای 73 درصدی داشتند و با آرامش و نشاط در پای صندوق‌های اخذ رای حضور یافته و در تعیین سرنوشت خویش مشاركت كردند.

خوشخبر گفت: مهمترین وظیفه ما در برگزاری انتخابات قانونمندی، بی طرفی و صیانت از آرای مردم است و در این راستا با تمام توان تلاش می كنیم تا از ای ملت كه حق الناس است، محافظت كنیم.

فرماندار و رئیس حوزه انتخابیه اصلی ایلام اضافه كرد: طبق اعلام ستاد انتخابات كشور مرحله دوم انتخابات ۱۰ اردیبهشت برگزار می شود كه بر این اساس، زمان انجام تبلیغات توسط چهار نامزد راه یافته این حوزه به مرحله دوم انتخابات در ساعت هشت روز پنجشنبه ۹ اردیبهشت به اتمام می رسد.

استان ایلام با افزون بر 20 هزار كیلومترمربع مساحت و جمعیتی حدود 600 هزار نفر و 10 شهرستان، سه كرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی (2 نماینده برای شهرستان های ایلام، مهران، چرداول، سیروان، ایوان و ملكشاهی) در حوزه شمالی و یك كرسی نمایندگی نیز برای شهرستان های (دهلران، دره شهر، بدره و آبدانان) در حوزه جنوبی دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار