رئيس پليس راهنمايي و رانندگي (راهور) استان ايلام گفت: ماموران پليس با خودروهايي كه در سطح معابر شهري با بوق زدن غير ضروري، آلودگي صوتي توليد مي كنند، برخورد قانوني مي كند.
کد خبر: ۲۱۸۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸ 25 April 2016

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي (راهور) استان ايلام گفت: ماموران پليس با خودروهايي كه در سطح معابر شهري با بوق زدن غير ضروري، آلودگي صوتي توليد مي كنند، برخورد قانوني مي کند.


به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ نوراله خادم اظهار كرد: پليس با خودروهايي كه در سطح معابر شهري با اخلال در نظم عمومي و آلودگي صوتي باعث سلب آسايش مردم مي شوند به طور جدي برخورد و از تردد آنها جلوگيري خواهد كرد.
وي با اشاره به ماده 21 آيين نامه دادرسي كيفري (جرائم مشهود) و همچنين به مستند ماده 618 قانون مجازات اسلامي افزود: پليس با مظاهر علني فساد و رانندگان سرمست غرور كه باعث بي نظمي و ايجاد مزاحمت و سلب آسايش مردم هستند، برخورد و خودروي آنها را توقيف و با تشكيل پرونده به مراجع قضايي معرفي مي كند.
رئيس پليس راهور استان ايلام يادآور شد: بر اساس بند 2125 قانون رسيدگي به تخلفات رانندگي، توليد صداي نامتعارف يا ناهنجار از بوق هاي شيپوري، لوله اگزوز، سامانه صوتي يا بلندگوي منصوب در وسايل نقليه و امثالهم، در قانون 400 هزار ريال جريمه براي آن پيش بيني شده است.
سرهنگ خادم اظهار اميدواري كرد: با رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي از سوي رانندگان شاهد كاهش حوادث و سوانح ترافيكي در سطح معابر درون شهري باشيم./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار