رئیس اداره گاز آبدانان شهرستان آبدانان گفت:تا پایان نیمه اول سال جاری کل نقاط شهرستان آبدانان از نعمت گاز شهری بهره مند خواهند شد.
کد خبر: ۲۱۸۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۰ 25 April 2016
رئیس اداره گاز آبدانان شهرستان آبدانان گفت:تا پایان نیمه اول سال جاری کل نقاط شهرستان آبدانان از نعمت گاز شهری بهره مند خواهند شد.

به گزارش تابناک ایلام؛سیدعلیرضا حسینی رئیس اداره گاز شهرستان آبدانان اظهار کرد: تقریباً کل شبکه شهر مورموری به طول حدود 21 کیلومتر ، انشعابات خانگی به تعداد 622 علمک و همچنین خط تغذیه و ایستگاه CGS این شهر به انجام رسیده است.

وی گفت: موارد باقی مانده این شهر تا گاز دار شدن شامل لوله گذاری قسمت ورودی – خروجی ایستگاه TBS در ابتدای این شهر و اجرای یک عدد شیر وصلی به خط انتقال  (ال بی وی) می باشد که به پیمانکار واگذار گردیده است.

رئیس اداره گاز آبدانان شهرستان آبدانان گفت: در بخش سرابباغ  نیز تقریبا کل شهر سرابباغ به طول 17 کیلومتر و تعداد 515 علمک و همچنین  روستای تابعه آن شامل سرپله ، وچکاب ، وچکبود علیا و سفلی به طول 27 کیلومتر و 355 علمک به انجام رسیده است .

حسینی گفت: با اجرای دو عدد ایستگاه تقلیل فشار  TBS و همچنین لوله گذاری قسمت ورودی و خروجی این ایستگاهها( جنب شهرک صنعتی و ابتدای روستای ژیور) گازرسانی به این بخش تکمیل گردد و امکان تزریق گاز نیز فراهم خواهد شد.

وی بیان با اشاره به موانع گازدار شدن روستا ها گفت:وجود معارضین محلی در مسیرهای مورد نیاز لوله گذاری جهت وصل خطوط فلزی (در مسیرهای شهرک هزارانی و مورموری) به ایستگاه های CGS متأسفانه باعث ایجاد برخی وقفه ها در تکمیل پروژه ها گردیده که با پیگیری امور حقوقی گاز استان درحال رفع موضوع می باشیم.

رئیس اداره گاز آبدانان شهرستان آبدانان گفت: برخی موانع و مشکلات ایجاد شده از جمله زلزله سال 93 که تخریب و ساخت و سازهای انبوه را در سطح شهرستان در پی داشته و باعث آسیب تعداد و مقادیر  فراوانی از علمک ها و شبکه گردید متأسفانه کار ترمیم ، تست و گازرسانی به محله های مختلف را با مشکلات جدی مواجه نموده است.

وی گفت: پیش بینی می شود با در اختیار گرفتن 3 پیمانکار جهت اجرای شبکه های باقی مانده ، اجرای علمک های به جا مانده و همچنین تست و رفع نشتی و گازدار کردن شبکه، تا پایان نیمه اول سال جاری کل نقاط شهرستان آبدانان از نعمت گاز شهری بهره مند خواهند شد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار