معاون امور اجتماعی بهزیستی ایلام نقش مربیان مهدهای کودک را در افزایش اعتماد بنفس کودکان مهم دانست وگفت:مربیان باید در این زمینه از دانش کافی برخوردار بوده وبرای تقویت حس اعتماد بنفس در کودکان تلاش کنند.
کد خبر: ۲۲۸۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۸ 11 May 2016
معاون امور اجتماعی بهزیستی ایلام نقش مربیان مهدهای کودک را در افزایش اعتماد بنفس کودکان مهم دانست وگفت:مربیان باید در این زمینه از دانش کافی برخوردار بوده وبرای تقویت حس اعتماد بنفس در کودکان تلاش کنند.


به گزارش تابناک ایلام
؛زهرا همتی روز چهارشنبه در همایش مدیران و مربیان مهدهای کودک استان در محل هتل زاگرس بیان کرد: در این زمینه باید با ایجاد بازخوردهای مداوم و مثبت، فراهم کردن فرصت برابر برای کودکان، حمایت اجتماعی، عدم تاکید بر جذابیت جسمی، پذیرش بی قید و شرط کودکان، عدم قضاوت کودکان و مدیریت مثبت آن ها برای تقویت اعتماد بنفس کودکان تلاش کرد.

وی نقش مربیان مهدهای کودک را در افزایش اعتماد بنفس کودکان مهم دانست و ادامه داد: مربیان باید در این زمینه از دانش کافی برخوردار بوده و ضمن داشتن آرامش کامل برای تقویت حس اعتماد بنفس در کودکان تلاش کنند.

وی اضافه کرد: اکنون بیش از 11هزار کودک ایلامی زیر شش سال در بیش از 300مهد کودک مناطق شهری و روستایی استان نگهداری و این مراکز با نظارت و حمایت های بهزیستی فعالیت دارند.

معاون اجتماعی بهزیستی ایلام به طرح های حمایتی بهزیستی از مهدهای کودک اشاره کرد و گفت: پارسال بیش از 10میلیارد ریال برای طرح تامین یک وعده غذای به مهدهای حاشیه شهرها و روستا مهدهای استان پرداخت شده است.

وی پرداخت دو میلیارد و 200میلیون ریال در قالب طرح کمک هزینه پرداخت شهریه کودکان بی بضاعت، 900میلیون ریال برای توسعه و تجهیز روستا مهدهای استان و 560میلیون ریال برای توسعه مهدهای حاشیه شهرها را از جمله حمایت های مالی بهزیستی از این مراکز در طول سال گذشته برشمرد.

وی اظهار کرد: همچنین بر اثر سیل آبان ماه پارسال شماری از مهدهای کودک این استان دچار خسارت شدند که به منظور حمایت از آن ها 500میلیون ریال به این مهدها به عنوان کمک به جبران خسارت وارد شده پرداخت شد.

این همایش به منظور هماهنگی اجرای برنامه های آموزشی مهدهای کودک استان در سال 95 و بررسی مشکلات این مراکز با حضور مربیان و مدیران مهدهای کودک ایلام برگزار شد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار