معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت:دستگاه های ذیربط باید در راستای کاهش آسیب ها ی اجتماعی درسطح استان تلاش کنند.
کد خبر: ۲۳۶۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۷ 28 May 2016

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت:دستگاه های ذیربط باید در راستای کاهش  آسیب ها ی اجتماعی درسطح استان تلاش کنند.


به گزارش تابناک ایلام؛حسین کلانتری در نشست کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی استان با اشاره به وجود آسیب های اجتماعی در سطح اجتماع اظهار کرد: امروز جامعه درگیر آسیب های اجتماعی و فرهنگی است که اگر چه به طور کلی نمی توان آنها را ریشه کن کرد، اما می توان با ارائه راهکارهای عملی و علمی، از رشد آنها جلوگیری کرد.

وی افزود: نگرانی هایی در حوزه اجتماعی وجود دارد که همه دستگاه های ذیربط باید در راستای کاهش این آسیب ها تلاش کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار با اشاره به ظرفیت های اقتصادی موجود در استان تاکید کرد: می توان با استفاده از ظرفیت های اقتصادی و کم کردن میزان بیکاری در جامعه آسیب های اجتماعی را کاهش داد.

کلانتری به ضرورت ایجاد اتاق فکر در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی اشاره کرد و یادآور شد: اتاق های فکر در حوزه اجتماعی در دانشگاه های استان تشکیل شده است که صاحبنظران و اساتید دانشگاه در این اتاق ها فعالانه در زمینه بررسی آسیب های اجتماعی و ارائه راهکارهای کاهش این آسیب ها فعالیت می کنند.

وی اضافه کرد: هماهنگی بین نهادهای متولی فرهنگ در استان، بازیابی هویت و ارتقاء خودباوری در نسل جوان در امر کاهش آسیب های اجتماعی از جمله طلاق، خودکشی و ... بسیار تأثیرگذار است

معاون سیاسی ، امنیتی استاندار ایلام گفت: استفاده از ظرفیت جوانان، فرهنگیان و دانشگاهیان در کاهش آسیب های اجتماعی بسیار مؤثر است. لذا باید بستر لازم برای فعالیت آنها فراهم شود./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار