مسئول کمیته امداد امام خمینی (ره) آبدانان ازافزایش 25 درصدی اعتبارفرهنگی دراین نهاد خبرداد.
کد خبر: ۲۳۷۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹ 29 May 2016

مسئول کمیته امداد امام خمینی (ره) آبدانان ازافزایش 25 درصدی اعتبارفرهنگی دراین نهاد خبرداد.



به گزارش تابناک ایلام؛علی جاسمی اظهار کرد: این میزان اعتبار در زمینه تهیه امکانات تحصیلی دانش آموزان، توسعه آموزش های خانواده، پرداخت شهریه دانشجویان و طلاب علوم دینی، مشاوره و راهنمایی جوانان مددجو، دایر نمودن کانون های دائمی تربیتی و آموزشی، تقویت و بهینه سازی خدمات مجتمع های شبانه روزی و اعزام دانشجویان و دانش آموزان به اردوهای زیارتی و سیاحتی هزینه می شود.

وی افزود: تا پایان امسال 2 هزار و 40 نفر از خانواده های مددخواه در زمینه های آموزش گروهی، مشاوره چهره به چهره، طرح فلاح، همایش های اجتماعی، اردوهای جهادی، کارگاه آموزشی فنی و حرفه ای، اردوهای خانوادگی و تعاملات برون سازمانی زیر نظر مربیان مجرب آموزش می بینند.

مسئول کمیته امداد آبدانان تاکید کرد: هم اکنون 700 نفر از جوانان و نوجوانان روستایی در مجتمع آموزشی و رفاهی شبانه روزی این نهاد مشغول تحصیل هستند و از خدمات علمی، آموزشی، رفاهی، تفریحی و فرهنگی استفاده می کنند.

جاسمی از افزایش 25 درصدی اعتبار فرهنگی امسال این نهاد نسبت به سال گذشته خبر داد و یادآور شدد: امسال یک هزار و 212 نفر دانشجو و دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد آبدانان به صورت رایگان از آموزش های فنی و حرفه ای، تعلیم و تفسیر قرآن کریم، احکام دینی، سبک زندگی اسلامی، مشاوره تحصیلی، تقویت بنیه علمی، مهارت های خاص زندگی، آزمون های کنکور و کار آفرینی بهره مند می شوند.
13هزار نفر از جمعیت حدود 60 هزار نفری شهرستان آبدانان زیر پوشش خدمات نهادهای حمایتی قرار دارند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار