مدیرکل فرودگاه شهدای ایلام گفت: این استان در بین فرودگاه‌های کشور در رتبه بیستم قرار دارد.
کد خبر: ۲۳۸۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۶ 30 May 2016

مدیرکل فرودگاه شهدای ایلام گفت: این استان در بین فرودگاه‌های کشور در رتبه بیستم قرار دارد.


به گزارش تابناک ایلام؛مجتبی بیاتی اظهار کرد: در سال جدید پروژه احداث ساختمان پلیس فرودگاه در دستور کار قرار دارد که در حال مطالعه و نقشه‌برداری است و امیدواریم در 6 ماه نخست سال بتوانیم این پروژه را شروع کنیم.

وی به پروازهای فرودگاه شهدای ایلام اشاره کرد و افزود: در حال حاضر هفته‌ای 46 پرواز رفت و برگشت در مسیر تهران - مشهد در جریان است و سه شرکت هواپیمایی ماهان، آسمان و پویا در این زمینه فعالیت دارند.

این مسؤول اضافه کرد: سال گذشته یک‌هزار و 508 پرواز در مسیر تهران و مشهد مقدس داشتیم که در این پروازها توانستیم 12 هزار و 700 مسافر و 631 هزار و 828 کیلوگرم بار را جابه‌جا کنیم و استان در بین فرودگاه‌های کشور در رتبه بیستم قرار دارد.

بیاتی تصریح کرد: امیدواریم با رشد پروازی که در سال جدید داریم و به ویژه در اردیبهشت‌ ماه جایگاه بهتری را در جدول عملکرد کسب کنیم.

وی در پایان گفت: با توجه به ارتقای فرودگاه شهدای ایلام، 80 درصد از فاز اول سالن ترمینال انجام شده، اما به خاطر کمبود نقدینگی، رشد کمی داشته است که امیدواریم بتوانیم این پروژه را در سال جدید به اتمام برسانیم و فاز دوم را نیز شروع کنیم چون یکی از نیازهای اساسی استان است.

گفتنی است، در پایان این مراسم بابک ندیری به عنوان فرمانده پلیس فرودگاه شهدای ایلام منصوب و از زحمات سیامک یدی که سه سال تصدی این سمت را عهده‌دار بود، قدردانی شد./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار