در این سانحه رانندگی دو تن از سرنشینان خودروی نیسان در سر صحنه تصادف جان باختند و یکی از سرنشینان نیز از ناحیه دست راست دچار مصدومیت شده بود که توسط اورژانس به بیمارستان فامنین منتقل شد.
کد خبر: ۲۴۰۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۵ 03 June 2016
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان فامنین گفت: بر اثر واژگونی یکدستگاه خودوری نیسان در آزاد راه همدان - ساوه دو نفر فوت و یک نفر مجروح شد.

به گزارش ایرنا، علی اکبر شاهمردی افزود: ساعت 6 و 40 دقیقه امروز یکدستگاه خودروی نیسان در آزاد راه همدان - ساوه و در 37 کلیومتر پایگاه امداد جاده ای فامنین واژگون شد.

وی اضافه کرد: در این سانحه رانندگی دو تن از سرنشینان خودروی نیسان در سر صحنه تصادف جان باختند و یکی از سرنشینان نیز از ناحیه دست راست دچار مصدومیت شده بود که توسط اورژانس به بیمارستان فامنین منتقل شد.

رئیس پلیس راه ستان همدان نیز در خصوص این سانحه به ایرنا گفت: راننده این خودرو در حالت خواب آلودگی اقدام به تردد کرده است.

سرهنگ علی عزیزی افزود: طبق نظر کارشناسان علت اصلی بروز این سانحه رانندگی بی توجهی به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده بوده است.

بگفته وی واژگونی حدود 60 درصد از سوانح جاده ای این استان را تشکیل می دهد در حالی که این آمار 20 درصد از میانگین کشوری بالاتر است.

وی مهمترین عامل واژگونی خودرو را خواب آلودگی دانست و سرگرم شدن راننده به تنظیم سیستم صوتی، روشن کردن سیگار و صحبت با تلفن همراه موجب کاهش توجه به مسیر مقابل از دیگر عوامل موثر در واژگونی خودرو برشمرد.

فامنین در فاصله 40 کیلومتری همدان قرار دارد.


واژگونی نیسان با 2کشته و یک زخمی

واژگونی نیسان با 2کشته و یک زخمی

واژگونی نیسان با 2کشته و یک زخمی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار