مسئول اداره ترافیک و حمل و نقل شهرداری ایلام گفت: ایستگاه تاکسی مرکزی شهر ایلام با هدف ساماندهی تاکسی ها و مسافربرهای شخصی به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۲۴۴۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵ 12 June 2016
 مسئول اداره ترافیک و حمل و نقل شهرداری ایلام گفت: ایستگاه تاکسی مرکزی شهر ایلام با هدف ساماندهی تاکسی ها و مسافربرهای شخصی به بهره برداری رسید.

به گزارش تابناک ایلام؛علیرضا سروری اظهار کرد: بیش از یک میلیارد و 750 میلیون ریال اعتبار برای ساخت این ایستگاه در محل پارکینگ شهرداری پائین تر از میدان 22 بهمن هزینه شده است.

وی با بیان اینکه 2خط تاکسی شامل مناطق جنوبی و روستاهای حاشیه شهر ایلام در مرحله این ایستگاه فعال است، اضافه کرد: در آینده نزدیک دو خط دیگر نیز در این ایستگاه فعال خواهد شد.

وی تاکید کرد: تاکسی های مسیر روستاهای هفت چشمه، فاطمیه و بانقلان در این ایستگاه مستقر شده اند و بزودی تاکسی های مسیرهای چالسرا و فنی و حرفه ای یا رزمندگان و زمین شهری نیز مستقر خواهند شد.

مسئول اداره ترافیک و حمل و نقل شهرداری ایلام گفت: تا پیش از این تاکسی ها برای سوار کردن مسافران در محدوده خیابان های اصلی شهر توقف می کردند که باعث زشت شدن چهره شهر و ایجاد مشکلاتی برای شهروندان می شد.

سروری افزود: بهره برداری از این ایستگاه باعث خالی شدن خیابانها از تاکسی ها و مسافربرهای شخصی شده و به روان شدن حرکت خودروها و همچنین تردد شهروندان کمک می کند.

وی تاکید کرد: در این ایستگاه همچنین به منظور رفاه حال شهروندان سایبان هایی برای استفاده در سرما و گرما برای مسافران پیش بینی شده است.

وی یاداور شد: این ایستگاه نخستین ایستگاه مکانیزه تاکسی در شهر ایلام است و از این پس در تمامی مناطق شهر ایستگاه تاکسی راه اندازی خواهد شد.

شهر 220 هزار نفری ایلام به دلیل عرض کم معابر و خیابانهای هسته مرکزی با معضل ترافیک مواجه است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار