رئیس اداره راه و شهرسازی سیروان یکی دیگر از اقدامات حوزه راه در سیروان را با هدف کاهش سوانح رانندگی و تلفات جانی، ایجاد و تعریض پل ها در مسیر جاده لومار به ایلام اعلام کرد.
کد خبر: ۲۴۵۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۹ 14 June 2016
رئیس اداره راه و شهرسازی سیروان یکی دیگر از اقدامات حوزه راه در سیروان را با هدف کاهش سوانح رانندگی و تلفات جانی، ایجاد و تعریض پل ها در مسیر جاده لومار به ایلام اعلام کرد.


به گزارش تابناک ایلام؛ذوالفقار فولادی گفت: پیچ سفید خانی در این جاده از نقاط پر حادثه شهرستان محسوب می شد و برای رفع این نقطه حادثه خیز و کاهش تصادفات و صدمات جاده ای، بهسازی آن در سال 94 آغاز شد.

وی اظهار کرد: با همکاری مسئولان راه و شهرسازی استان ایلام و صرف هزینه ای بالغ بر 8 میلیارد ریال این طرح به طول یک کیلومتر بهسازی و تا پایان خرداد به بهره برداری می رسد.

فولادی یکی دیگر از اقدامات حوزه راه در سیروان را با هدف کاهش سوانح رانندگی و تلفات جانی، ایجاد و تعریض پل ها در مسیر جاده لومار به ایلام اعلام کرد و افزود: 40 دهنه پل با هشت میلیارد ریال اعتبار در این مسیر تعریض و یا ساخته شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سیروان مهمترین اقدامات صورت گرفته در سال جاری را خط کشی راه اصلی لومار به کارزان به طول 20 کیلومتر با اعتبار 280 میلیون ریال، تیغه زنی شانه راه ها به طول 70 کیلومتر، پاکسازی و شست وشوی کامل تونل آزادی و نصب تابلوهای هشدار دهنده در آن اعلام کرد.

وی همچنین لکه گیری و ترمیم راه های روستایی با صرف 50 تن آسفالت سرد و اعتبار 100 میلیون ریال، نصب علائم ایمنی، چراغ چشمک زن، سرعت گیر، تیغه زنی و تسطیح جاده های روستایی، رنگ آمیزی پایه تابلوهای علائم ایمنی برای افزایش سطح دید رانندگان در شب را از دیگر کارهای صورت گرفته این اداره در سال 95 اعلام کرد.

فولادی تاکید کرد: در طول سال نگهداری راه ها شامل زیر سازی، لکه گیری، آسفالت، تعمیر و تجهیز ماشین آلات،تعمیرات ابنیه به طور مستمر صورت می گیرد و هدف اصلی افزایش ایمنی، کاهش تصادفات و خسارات جانی و مالی و ترافیک روان در جاده ها است.

شهرستان سیروان به مرکزیت شهر لومار در 65 کیلومتری ایلام قرار دارد./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار