مدیرکل آموزش و پرورش قزوین:
مدیرکل آموزش و پرورش قزوین با اشاره به راهبرد سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گفت: باید تحقق سند تحول بنیادین در کنار اقتصاد مقاومتی یکی از محورهای اساسی شکل‌گیری مدارس باشد.
کد خبر: ۲۴۸۸۶۳
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰ 20 June 2016
به گزارش تابناک از قزوین سالار قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین از اجرای طرح تعالی مدیریت در 220 مدرسه استان قزوین خبر داد و اظهار کرد: این طرح با هدف پاسخ‌گویی بیشتر و اجرای دقیق خود ارزیابی و ارزیابی بیرونی براساس تعاریف و شاخص‌های تعیین شده اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: توجه به نیازهای جامعه و سوق دادن آن به مدیریت مدرسه فرصت می‌دهد تا فرایند آموزشی و تربیتی مدرسه را بهبود بخشیده و در راستای آن تلاش کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اضافه کرد: اجرای طرح تعالی مدیریت با تکیه بر سند تحول بنیادین و نگاهی تعالی‌بخش به فرایندهای مدیریتی شرایطی را فراهم می‌کند تا تمام عوامل مؤثر در مدیریت مدرسه با مشارکت یکدیگر در راستای شناسایی ظرفیت‌ها و توانایی‌های داخلی مدرسه گام‌های ارزنده‌ای بردارند.

قاسمی تصریح کرد: یکی از شاخصه‌های اجرای طرح تعالی مدیریت مشارکت‌جو، مدرسه‌محور و کیفیت‌مدار بودن است که با بهره‌گیری از یک سیستم هوشمند و کار‌آمد هدفمند می‌شود.

وی ادامه داد: ارتقای سطح آگاهی و شکل‌گیری مدرسه با برنامه‌ریزی مدون محقق می‌شود و امید است شاهد استقرار مدیریت کیفیت‌مدار، تعالی‌بخش و برنامه‌محور در مدارس استان قزوین براساس اسناد بالادستی باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به راهبرد سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گفت: باید تحقق سند تحول بنیادین در کنار اقتصاد مقاومتی یکی از محورهای اساسی شکل‌گیری مدارس باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار