عباس بیرامی :
مدیرکل ict استان ایلام در دیدار با جلال میرزایی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت : توسعه زیرساختهای ارتباطی و فن آوری های نوین اطلاعاتی سرمایه گذاران را برای حضور در ایلام ترغیب کرده و حرکت رو به جلوی استان را سرعت می بخشد.
کد خبر: ۲۵۱۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸ 25 June 2016
مدیرکل ict  استان ایلام در دیدار با جلال میرزایی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت : توسعه زیرساختهای ارتباطی و فن آوری های نوین اطلاعاتی سرمایه گذاران را برای حضور در ایلام ترغیب کرده و حرکت رو به جلوی استان را سرعت می بخشد.
بیرامی در ادامه متذکر شد : حضور دکتر میرزایی در میان مدیران حوزه ی ارتباطات و فن آوری اطلاعات نشان از توجه ویژه ایشان به این بخش زیرساختی و مهم است.
وی متذکر شد : نشست مشترک نماینده مردم حوزه ی شمالی استان با مدیران حوزه ی ارتباطات در راستای هم اندیشی و انتقال خواسته و نیازهای اولولیت دار استان از طریق نمایندگان به مرکز است.
مدیرکل ict استان ایلام توسعه دفاتر روستایی را یکی از نیازهای اصلی این حوزه دانست و گفت : دفاتر ict روستایی ما که تعداد آنها 100 عدد می باشد نیاز به توسعه و به روز رسانی دارند. بعد از واگذاری این دفاتر به بخش خصوصی هنوز توسعه لازم و مدرن کردن خدمات در آنها به خوبی انجام نشده است.
بیرامی بر اهمیت پیگیری اعتبارات ملی این حوزه توسط نمایندگان اشاره کرد و افزود : منبع اصلی تامین اعتبارات ما در شرکت منابع ملی بوده و برای افزایش آنها تلاش و رایزنی نمایندگان می تواند بسیار مهم و کارگشا باشد.
پست باید به خدمات نوین روی آورد
دکتر جلال میرزایی نیز در این جلسه گفت :  با توجه به روش های امروز و متداول ارتباط برقرار کردن شرکت پست تنها در شرایطی می تواند به درآمد زایی برسد که از خدمات نوین و روش های جدید برای جلب نظر مشتریان استفاده کند.
نمانده مردم حوزه ی شمالی استان ایلام در مجلس شورای اسلامی در ادامه متذکر شد : برگزاری جلسات هم اندیشی این چنینی برای ما نمایندگان یک فرصت مناسب است تا نیازها و خواسته های مردم را بهتر و بیشتر شناخته و برای تامین آنها تلاش نماییم.
نشست هم اندیشی مدیران حوزه ی ict استان ایلام با دکتر جلال میرزایی امروز صبح در محل اداره ارتباطات زیرساخت و فن آوری اطلاعات استان ایلام برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار