فرماندار ملکشاهی گفت: دولت تدبیر و امید از سرمایه گذاری بخش خصوصی در عرصه تولید محصولات کشاورزی حمایت می کند.
کد خبر: ۲۵۱۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۲ 26 June 2016

فرماندار ملکشاهی گفت: دولت تدبیر و امید از سرمایه گذاری بخش خصوصی در عرصه تولید محصولات کشاورزی حمایت می کند.


به گزارش تابناک ایلام؛حسینعلی موسوی روز یکشنبه در آیین تودیع و معارفه روسای مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان اظهار کرد: این شهرستان ظرفیت های بزرگی برای سرمایه گذاری در بخش کشاورزی دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه هفت هزار نفر از جمعیت 25 هزار نفری این شهرستان در بخش کشاورزی مشغول فعالیت هستند، افزود: با کمی توجه به این بخش امکان افزایش اشتغال پایدار و درامد مناسب در این بخش وجود دارد.

موسوی با بیان اینکه توسعه حوزه کشاورزی می تواند در تحقق اقتصاد مقاومتی به بهترین شکل تاثیر گذار باشد، گفت: دولت تدبیر و امید از سرمایه گذاری بخش خصوصی در عرصه تولید محصولات کشاورزی حمایت می کند.

وی با تقدیر از زحمات رحیم الهیار مدیر سابق جهادکشاورزی این شهرستان، حیدر علی حسینی را بعنوان مدیر جدید جهاد کشاورزی ملکشاهی معرفی کرد.

فرماندار ملکشاهی از مدیریت جدید جهاد کشاورزی خواست با همکاری و تعامل سایر دستگاه های اجرایی زمینه توسعه بیشتر حوزه کشاورزی و اشتغال پایدار در این شهرستان را فراهم کند.

شهرستان 25 هزار نفری ملکشاهی در 35 کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد، کشاورزی و دامپروری سهم قابل توجهی از اشتغال و ایجاد کسب و کار در این شهرستان را به خود اختصاص داده است./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار