معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام به اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور اشاره کرد وگفت: اجرای این طرح جزءکارهای موفق این دولت به شمار می‌رود که مردم نیز اثرات آن را به خوبی لمس کرده‌اند.
کد خبر: ۲۵۲۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲ 28 June 2016
معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام به اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور اشاره کرد وگفت: اجرای این طرح جزءکارهای موفق این دولت به شمار می‌رود که مردم نیز اثرات آن را به خوبی لمس کرده‌اند.


به گزارش تابناک ایلام
؛حسین کلانتری با بیان اینکه همه دولت ها همواره منتقدانی دارند، اظهار کرد: دولت تدبیر و امید با آغوش باز از همان اوایل کار از نقد سازند استقبال کرده اما برخی ها که امکانات و ابزاری در اختیار دارند فراتر از انتقاد جلو رفته اند و به نوعی مشکلات را با سیاه نمایی، بزرگ جلوه می دهند.

وی افزود: اصحاب قلم، رسانه ها و مطبوعات نقش بی بدیلی در آگاهی بخشی به جامعه و اطلاع رسانی عمومی دارند اما اندکی از رسانه ها با نگاه کاملا جناحی به جای پرداختن به حقیقت موضوع بصورت هدفمند توفیقات دولت را نادیده می گیرند و کوچکترین ضعف را چند برابر جلوه داده و بزرگنمایی می کنند.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: البته مردم فهیم هستند و بدرستی تشخیص می دهند بین نقد دلسوزانه و تخریب بی رحمانه جناحی، تفاوت وجود دارد ضمن اینکه انتظار می رود آن اقلیت محدود هم با رعایت عدالت و انصاف آنچه را که اتفاق می افتد را صحیح منعکس کنند.

کلانتری یادآور شد: از تلاش دلسوزانه و مسئولانه اکثر رسانه ها، مطبوعات و اهل قلم که نگران پیشرفت همه جانبه کشور هستند و خواهان توفیق نظام در همه عرصه های داخلی و خارجی، تقدیر می کنیم.

وی گفت: اصحاب رسانه مسئولانه تلاش می کنند تا دولت به کمک سایر قوا و همه آحاد ملت مقوله مهم مورد تاکید رهبر معظم انقلاب را در خصوص مساله اقتصاد مقاومتی اجرا کند و پایه های کشور را برای همیشه استحکام ببخشند.

وی اضافه کرد: رسانه ها باید کاملا امیدوارانه تلاش دولت را در رفع مشکلات مردم بخصوص معضل بیکاری بازگو کنند و برای حفظ اقتدار ملی و وحدت عمومی تلاش مضاعف کنند چرا که در آینده نه چندان دور شاهد به بار نشستن اقدام های راهبردی دولت با اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در جامعه خواهیم بود.

معاون استاندار ایلام با اشاره به بزرگنمایی برخی رسانه ها در خصوص موضوع چند فیش حقوقی افزود: رهبر معظم انقلاب در این خصوص با حساسیت خاص خود نحوه برخورد با این مساله را در دیدار رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت گوشزد نمودند و رئیس جمهوری نیز دستور قاطعی را برای برخورد با این موضوع صادر کردند تا این افراد که دریافت های غیر معمول و خلاف داشته اند شناسایی و اضافه برداشت ها به بیت المال برگردد و با متخلفان هم برخورد شود.

کلانتری تاکید کرد: باید گفت این نقطه قوت دولت یازدهم است که برای برخورد با هر متخلفی هیچ خط قرمزی را نمی شناسد حتی اگر آن مسئول در بدنه دولت باشد.

به گفته وی، این شفافیت دولت را می رساند و برخورد شفاف و بدور از اغماض با هر تخلفی باعث اعتماد بیشتر مردم به دولت می شود و سرمایه اجتماعی نظام و دولت تقویت می شود.

معاون سیاسی استاندار ایلام گفت: زمانی جای نگرانی است که پنهان کاری صورت گیرد در برخوردها خط قرمزی وجود داشته باشد و از تخلف ها چشم پوشی شود و متخلف احساس کند در حریم امن آهنی قرار دارد.

وی با اشاره به عملکرد خوب و مثبت دولت یازدهم در همه عرصه ها افزود: دولت تدبیر و امید در آغاز راه خود با شعار اعتدال گرایی، سه سال پیش سکان اداره کشور را در سخت ترین شرایط و پیچ تاریخی نظام بر عهده گرفت و با توکل به خدا و رهنمود های رهبر معظم انقلاب و وفای عهد به آرمان های امام راحل، شهدا و پشتوانه عظیم مردمی تاکنون گام های اساسی و بلندی در جهت رفع مشکلات نظام و جامعه برداشته است.

کلانتری یادآور شد: با وجود مشکلات عدیده، گرفتاری های پیچیده و معظلات در هم تنیده بجا مانده از گذشته، دولت تدبیر و امید توانسته با حفظ انسجام ملی و بهره مندی از فرمایش های تاریخی رهبر معظم انقلاب و همراهی همه نیروهای لشکری و کشوری، در سطح بین المللی و منطقه ای توفیقات برجسته ای بدست آورد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام افزود: از دیگر توفیقات و دولت تدبیر و امید به نتیجه رسیدن مذاکرات بسیار پیچیده و طولانی 10 سال گذشته در رابطه با مساله هسته ای و به فرجام رساندن برجام است و مردم نیز بخوبی شاهد آثار و نتایج اجرای آن در جامعه هستند.

وی یادآور شد: توافق هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران که با تلاش، مقاومت، ظرافت و هنرمندی گروه مذاکره‌کننده همراه بود منجر به تصمیمی شد که در طول تاریخ سازمان ملل بی‌سابقه بود و منجر به اثبات عزت و اقتدار ایران اسلامی در جامعه جهانی شد.

معاون استاندار ایلام گفت: برجام امید زیادی را در جامعه ایجاد کرده و دولت نیز امیدوارانه تلاش می‌کند تا مشکلاتی که تحریم‌های ظالمانه برای کشور به وجود آمده بود را با درایت و در مسیر صحیح رفع کند.

کلانتری افزود: البته هنوز بدعهدی هایی از برخی طرف های مقابل در اجرای کامل توافق نامه وجود دارد اما شاهد بودیم بعد از سخنان صریح رهبر معظم انقلاب در جواب تندروهای آمریکایی و لابی صهیونیستی، مسئولان آمریکایی به صراحت اعلام کردند که هیچ کسی حق پاره کردن برجام را ندارد.

معاون استاندار ایلام اظهار کرد: این بدان معناست که جامعه بین المللی در مقابل منطق نظام جمهوری اسلامی تسلیم شده و این خود یک پیروزی بزرگ است.

کلانتری گفت: البته در خصوص مساله هسته ای الزاماتی نیز وجود دارد که معظم له و رئیس جمهوری و نهادهای مسئول دستورهای لازم را در این خصوص صادر کرده اند.

وی کاهش تورم را از دیگر دستاوردهای دولت یازدهم اعلام کرد و افزود: پیش از روی کار آمدن دولت دکتر روحانی شاهد تورم افسار گسیخته بالای 40 درصد در کشور بودیم ولی در نتیجه برنامه ریزی دولت و انجام سیاست های اقتصادی این مقدار در مدت زمان کوتاهی هم اکنون به تک رقمی رسیده که این خود موفقیتی بسیار بزرگ برای تیم اقتصادی دکتر روحانی محسوب می شود.

وی به اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور اشاره کرد و یادآور شد: اجرای این طرح جزءکارهای موفق این دولت به شمار می‌رود که مردم نیز اثرات آن را به خوبی لمس کرده‌اند.

کلانتری یادآور شد: این طرح در ارائه خدمت به آحاد جامعه به خصوص تبعات کم درآمد و دهک های پایین که به حمایت بیشتری نیاز است اجرا شد، اجرای موفق طرح تحول نظام سلامت امیدواری و آرامش را در جامعه افزایش داده است.

وی افزود: همه نخبگان و صاحب نظران و مسئولان ارشد نظام می دانند که دولت یازدهم چگونه در این شرایط سخت توانسته است بسیاری از توطئه های دشمنان و توطئه گران را خنثی نماید و بسیاری از تهدیدها را به فرصت تبدیل کند تهدیدهایی همانند جریان داعش و گرو های تکفیری و تروریستی که امنیتی جهانی را به خطر انداخته است.

کلانتری نقش جمهوری اسلامی ایران را در کاهش این تهدیدها برای جهانیان و کسانی که واقعا خواهان مقابله مقابله با تروریسم هستند بسیار تاثیر گذار دانست و گفت: دولت تدبیر و امید در عرصه دیپلماسی بین المللی و منطقه ای به گونه ای عمل نموده که در معادلات منطقه ای نقش ایران برای دوست و دشمن کلیدی متصور است.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: همه به خوبی می دانند که تاثیر عمیق و ریشه ای جمهوری اسلامی ایران در حل بحران و چالش های منطقه ای غیر قابل انکار است و همین امر باعث شده تا بعنوان قدرت برتر منطقه ای مورد توجه همگان قرار گیرد./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار