کارخانه و کارگاه‌های خیارشور سازی در شهر مهاجران به کم آبی در این منطقه دامن می‌زند.
کد خبر: ۲۵۵۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲ 04 July 2016
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: کارخانه و کارگاه‌های خیارشور سازی در شهر مهاجران به کم آبی در این منطقه دامن می‌زند.

به گزارش مهر، سیدهادی حسینی بیدار با بیان اینکه شغل بیشتر مردم شهر مهاجران خیارشور سازی است و همین امر موجب کم آبی در این شهر در ایام گرم سال می‌شود، گفت: در شهر مهاجران وضعیت تولید آب با مصارف شهروندان کاملا تطابق دارد اما در فصل تابستان که مردم به خیارشورگیری می‌پردازند مشکل کمبود آب ایجاد می‌شود.

حسینی بیدار با بیان اینکه تولید خیارشور در منازل مردم شهر مهاجران انجام می‌شود، ادامه داد: چاه‌هایی در شهر مهاجران حفر شده تا در زمان خیارشور گیری با مشکل آب در این شهر روبرو نشویم.

وی با بیان اینکه یک میلیارد تومان برای تامین آب شهر مهاجران به صورت تعهدی هزینه شده است، گفت: مردم شهر مهاجران باید صرفه جویی را رعایت کنند کمااینکه در سال گذشته نیز برای رفع مشکل کم آبی این منطقه چاه آب اجاره کردیم.

وی از آب رسانی با تانکر به شهر مهاجران خبر داد و گفت: در حال حاضر یک حلقه چاه تجهیز شده و یک حلقه نیز در دست حفاری است که در هفته دولت چاه دوم وارد مدار می‌شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه هر میزان که تولید آب در مهاجران بیشتر می‌شود تولید خیارشور نیز بیشتر می‌شود، عنوان کرد: در شهر مهاجران مشکل آب شرب وجود ندارد و آبی که تولید می‌شود آب شرب شهروندان مهاجرانی را تامین می‌کند اما استفاده تجاری از آب شرب این شهر را با بحران مواجه می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار