مدیرکل میراث فرهنگی استان قزوین:
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین گفت: سومین جشنواره مشارکت ملی گردشگری با تمرکز بر گردشگری حلال و ظرفیت های ایران در این بخش، مرداد ماه امسال برگزار می‌ شود.
کد خبر: ۲۵۶۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶ 07 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین محمد علی حضرتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: سومین دوره جشنواره مشارکت ملی گردشگری با عنوان گردشگری حلال– ظرفیت ایرانی، در مرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود که این حرکت فرهنگی بستری برای معرفی فرصت‌ها و ظرفیت‌های گوناگون صنعت گردشگری کشورمان است که مدیریت بهینه حضور گردشگران بین المللی به ویژه مسلمانان جهان را فراهم می‌کند.

حضرتی با اشاره به اهداف این جشنواره افزود: این جشنواره با هدف ارتقاء سطح آگاهی عموم مردم از اهمیت محورهای اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی صنعت گردشگری در چهار بخش عکس حرفه‌ای و عمومی، سفرنامه ‌نویسی، ایده نوین و فیلم برگزار می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین یادآورشد: علاقه‌مندان می ‌توانند آثار خود را تا تاریخ ۱۵ مرداد به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.irantourismfestival۳.com و یا دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

حضرتی گفت: اطلاعات تکمیلی در خصوص محورها و نحوه حضور در جشنواره در سایت قابل دسترسی است، ضمن اینکه فراخوان، پوستر و تیزر این جشنواره ملی که به لایه‌های گردشگری همچون مهمان‌نوازی، خوراک ایرانی، پذیرایی، آداب و سنن، تنوع فرهنگی، پوشش سنتی، اقامت، صنایع دستی و گردشگری سلامت پرداخته، در سایت این اداره کل به نشانی qchto.ir در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: داوری آثار جشنواره در نیمه دوم مرداد ماه داوری صورت گرفته و آثار برگزیده اعلام خواهد شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار