فرماندار ملکشاهی بابیان اینکه یکی از برنامه ها و سیاست های عمومی دولت توسعه و عمران روستاهاست.افزود: تشکیل معاونت روستایی در نهاد ریاست جمهوری نشان دهنده توجه و عزم جدی دولت در استفاده از این ظرفیت عظیم است.
کد خبر: ۲۵۸۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵ 11 July 2016
فرماندار ملکشاهی  بابیان اینکه یکی از برنامه ها و سیاست های عمومی دولت توسعه و عمران روستاهاست.افزود: تشکیل معاونت روستایی در نهاد ریاست جمهوری نشان دهنده توجه و عزم جدی دولت در استفاده از این ظرفیت عظیم است.

به گزارش تابناک ایلام؛حسینعلی موسوی روز دوشنبه در نشست بخشداران و دهیاران این شهرستان اظهار کرد: روستاها ظرفیت ها و استعدادهای بالقوه کشور جهت توسعه در حوزه های مختلف بویژه عرصه کشاورزی و دامپروری هستند که با سرمایه گذاری مناسب می توان به عنوان مرکز تولید و اشتغال قرار گیرند.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه ها و سیاست های عمومی دولت توسعه و عمران روستاهاست، افزود: تشکیل معاونت روستایی در نهاد ریاست جمهوری نشان دهنده توجه و عزم جدی دولت در استفاده از این ظرفیت عظیم است.

فرماندار ملکشاهی یادآور شد: دولت با اعطای تسهیلات قرض الحسنه و کم بهره و بسترسازی از هر گونه سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه کشاورزی و دامپروری و کارگاه های زودبازده حمایت می کند.

موسوی با اشاره به نقش دهیاران در تبیین دستاوردهای مهم دولت برای مردم روستا تاکید کرد: آگاه سازی مردم از خدمات دولت ضمن رضایت مندی عمومی باعث ایجاد روحیه نشاط و امید در مردم روستاها خواهد شد.

وی عملکرد و خدمات دولت را در حوزه داخلی و بین المللی مثبت ارزیانی و اضافه کرد: ایجاد ثبات اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشور را در مسیر توسعه همه جانبه قرار داده است.

شهرستان 25 هزار نفری ملکشاهی در 35 کیلومتری جنوب ایلام قرار گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار