معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام تعداد کل ایتام مددجوی زیر پوشش این نهاد را چهار هزار نفر اعلام کرد.
کد خبر: ۲۶۱۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۴ 17 July 2016
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام تعداد کل ایتام مددجوی زیر پوشش این نهاد را چهار هزار نفر اعلام کرد.


به گزارش تابناک ایلام
؛حسین محسنی نژاد افزود: در ماه مبارک رمضان امسال اجرای طرح اکرام به ایتام اجرا که در قالب آن 533حامی جدید حمایت مالی 622یتیم نیازمند را زیر پوشش قرار گرفتند.

وی ادامه داد: علاوه بر این 290 فرد خیر نیز حمایت 338 خانوار با سرپرست سالمند از کارافتاده و نیازمند را بر عهده گرفته و متعهد به پرداخت مبلغی ماهانه به این نیازمندان با فقر مالی شدید شدند.

وی تعداد کل ایتام مددجوی زیر پوشش این نهاد را چهار هزار نفر اعلام کرد و گفت: این افراد اکنون توسط 20هزار فرد خیر در داخل و خارج استان حمایت شده و به صورت میانگین هر یتیم پنج نفر حامی دارد.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام اظهار کرد: برخی از ایتام مددجوی زیر پوشش این نهاد تا 9نفر هم حامی داشته و مورد حمایت این افراد خیر قرار گرفته اند.

وی به همچنین به طرح اطعام مددجویان زیر پوشش این نهاد در ماه رمضان امسال اشاره کرد و گفت: در اجرای این طرح امسال تمامی مددجویان زیر پوشش این نهاد اطعام شدند.

به گفته محسنی نژاد، برای اطعام مددجویان در ماه مبارک رمضان امسال شش میلیارد ریال از سوی افراد خیر و نیکوکار اهدا شده است.
60هزار نفر در استان ایلام زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار