استاندار قزوین در بازدید از ساختمان جدید مرکز خدمات سرمایه گذاری استان قزوین گفت: فعالیت مرکز سرمایه گذاری استان از هفته آینده آغاز می شود.
کد خبر: ۲۶۱۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶ 18 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، فریدون همتی استاندار قزوین به همراه محمدعلی قاسمی دبیر ستاد سرمایه گذاری استان قزوین، عباسعلی درافشانی معاون امور اقتصادی، زکی زاده مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و خانپور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان، بهنام ملکی مدیرکل دفتر جذب سرمایه گذاری استانداری یکشنبه شب از ساختمان جدید در حال تجهیز مرکز خدمات سرمایه گذاری استان قزوین در خیابان بوعلی بازدید کرد.

این ساختمان در خیابان بوعلی قزوین در دو طبقه تجهیز شده که تاکنون بیش از چهار میلیارد ریال برای تامین امکانات اداری، استقرار نمایندگان دستگاههای خدمات رسان و تسهیل در روند سرمایه گذاری  و ارائه جواز هزینه شده است.

همتی: حضور سرمایه گذار خارجی و داخلی را تسهیل می کنیم

فریدون همتی استاندار قزوین در هنگام بازدید از ساختمان جدید در حال تجهیز مرکز خدمات سرمایه گذاری استان قزوین در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: با توجه به این که استان قزوین سابقه تولیدی و صنعتی کشاورزی طولانی دارد و در شرایط موجود باید از همه امکانات بخوبی استفاده کنیم تجمیع خدمات می تواند به تسهیل در امور کمک کند.

وی افزود: با ظرفیت های موجود باید بتوانیم جایگاه صنعتی خود را بیش از پیش در کشور تقویت و حفظ کرده و پتانسیل های موجود را شکوفا کنیم.

همتی گفت: به همین دلیل در طول مسیر آسیب ها را شناسایی کردیم و متوجه شدیم نبود یک مرکز واحد که روند سرمایه گذاری را تسهیل و کوتاه کند در استان ضروری است و چون افراد گوناگون که در ادارات مستقر هستند سلیقه های مختلفی دارند ایجاد مرکزی که نمایندگان تام الاختیار در آن حضور داشته باشند می تواند موجب شود تا سرمایه گذار با حضور در این محل همه نیازهای خود را بسرعت برطرف کند و از حضور در استان راضی شود.

استاندار یادآورشد: در مدت یک هفته باید مشکلات سرمایه گذار و نیازهای قانونی اعم از مجوزهای لازم حل شود واگر مشکلی دراین مرکز حل نشد به استانداری اعلام می شود و ما هم رصد می کنیم تا کارها چگونه صورت می گیرد تا کارها روان شود و سرمایه گذار انگیزه لازم را برای حضور در استان داشته باشد.

وی بیان کرد: حذف بوروکراسی و کاهش زمان رسیدگی به کارها، حذف رفت و آمد به سایر دستگاهها، کاهش هزینه و تسریع در روند سرمایه گذاری از اهداف راه اندازی این مرکز در استان است و در کنار آن می توان با این روند اراده دستگاههای اجرایی استان را نشان داد که ما در صدد تسهیل در امور هستیم.

استاندار گفت: این مرکز با استقرار یک مدیریت واحد برای ساماندهی امور، تجمیع نمایندگان ادارات در یک ساختمان، فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و گامی در مسیر  اسان سازی امور است و امیدواریم به جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی کمک کند.

همتی اظهارداشت: نماینده همه دستگاهها زیر نظر مدیریت واحد در این مرکز مستقر خواهد شد که تحولی در تسهیل در کسب و کار ایجاد خواهد کرد و با نظارت جدی در کار، فرهنگ جدیدی را در حمایت از تولیدکننده و سرمایه گذاران در عمل نشان خواهیم داد.

با راه اندازی ستاد خدمات سرمایه گذاری در قزوین و استقرار نمایندگان 16 دستگاه اجرایی مرتبط زمینه صدور مجوزهای مورد نیاز و استقرار سرمایه گذار در استان تسهیل خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار