رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین فعالیت های کارگروه نظارت و ارزیابی پروژه مهر ۹۵ استان را تشریح کرد.
کد خبر: ۲۶۲۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳ 19 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین، سید رضا طالبی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: کارگروه نظارت و ارزیابی پروژه مهر ۹۵ استان به منظور اجرای مطلوب پروژه مهر و آماده سازی بهینه مدارس برای آغاز سال تحصیلی جدید ۹۶-۹۵، فعالیت هایی را به صورت گسترده آغاز کرده است.

وی خاطر نشان کرد: صدور ابلاغ اعضای کارگروه نظارت و ارزیابی پروژه مهر ۹۵ مطابق مفاد شیوه نامه، تشکیل کارگروه نظارت و ارزیابی با حضور فعال اعضای این کمیته، تبیین اهداف و شرح وظایف بر اساس مفاد شیوه نامه پروژه مهر ۹۵، برنامه ریزی برای فعالیت های نظارتی مورد نیاز، بهره مندی از طرح ها و ابتکارات پیشنهادی اعضای کارگروه نظارت و ارزیابی از جمله برنامه ها و فعالیت های این کارگروه است.

رئیس کارگروه نظارت و ارزیابی پروژه مهر ۹۵ استان تصریح کرد: چک لیست هایی به منظور نظارت بر عملکرد دیگر کارگروه های فعال در پروژه مهر ۹۵ استان تهیه و مصوب شده است که در طول اجرای پروژه مهر کارگروه ها مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت، همچنین مستند نمودن فعالیت ها در تمام کارگروه ها بر اساس شاخص های تعیین شده در فرم های وزارتی از دیگر موضوعات مورد توجه است.

پروژه مهر آموزش و پرورش قزوین از ۱۵ تیرماه با هدف ارتقای کمی و کیفی فعالیت های آموزش و پرورش استان در آستانه بازگشایی مدارس و پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت در طول سال تحصیلی آغاز شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار