مهندس مقیمی در ایلام:
تنها 10 ماه تا انتخابات ریاست جمهوری در اردیبهشت ماه 96 وقت داریم و این مدت زمان برای دست یابی به اهداف پیش رو بسیار کم است.
کد خبر: ۲۶۳۲۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱ 20 July 2016

معاون سیاسی وزیر کشور با تاکید بر اهمیت بسیار زیاد انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در سال آینده گفت: تنها 10 ماه تا انتخابات ریاست جمهوری در اردیبهشت ماه 96 وقت داریم و این مدت زمان برای دست یابی به اهداف پیش رو بسیار کم است.

مهندس مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور در ایلام گفت : اولویت اساسی و بسیار مهم ما در کشور بحث امنیت است.

وی ادامه داد : در سایه ی امنیت پایدار است که توسعه و سرمایه گذاری و تولید رونق خواهند گرفت.

مقیمی وزارت کشور را یکی از متولیان اصلی امنیت دانست و گفت : استانداران و فرمانداران و بخشداران به عنوان روسای شورای تامین استانها و شهرستانها و بخش ها متولیان اصلی بحث امنیت در استانها می باشند.

معاون وزیر کشور ادامه داد : اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل به عنوان شعار مد نظر مقام معظم رهبری هم در سایه ی امنیت پایدار تحقق خواهد یافت.

این مدیر کشوری در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت اجرای طرح تکریم ارباب رجوع اشاره کرد و افزود : ما هرچه داریم از آن مردم بوده و حقوق می گیریم که به این مردم خدمت نماییم.

وی ادامه داد : خدمت رسانی صادقانه و شفاف به مردم باید سرلوحه ی فعالیت همه ما و شما باشد.

مقیمی به بحث در مورد دو انتخابات مهم پیش رو پرداخت و متذکر شد : انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا دو ماموریت بسیار مهم پیش روی وزارت کشور و دولت در سال آینده است.

وی ادامه داد : همه عوامل اجرایی انتخابات باید آمادگی کامل داشته و این ماموریت را به بهترین نحو ممکن به انجام برساند.

معاون وزیر کشور به اصل بی طرفی در انتخابات اشاره کرد و افزود : رای مردم حق الناس بوده و حفظ آن برای همه ما واجب شرعی است.

مقیمی به اهمیت تحقق شعار امسال و اجرای طرح اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و بیان داشت : نسخه اقتصاد مقاومتی و اجرای صحیح آن کشور را به سمت توسعه پیش خواهد برد.همه مسئولین در هر پست و جایگاهی باید در مسیر تحقق این شعار گام برداشته و تلاش نمایند.

مهندس مقیمی ادارات و ارگانهای دولتی را به اطلاع رسانی عملکرد خود برای مردم فرا خواند و گفت : مردم صاحبان اصلی این انقلاب و نظام و دولت هستند و ما باید عملکرد خود را به صورت شفاف به اطلاع مردم برسانیم.

معاون سیاسی وزارت کشور اظهار داشت : برجام یک اتفاق بسیار مهم در تاریخ ارتباطات دیپلماتیک ملت و دولت ایران است.ما به تمام تعهدات خود در این معاهده بین المللی پایبند بوده ایم.ولی خوب طبیعی است که طرف مقابل چشم پیشرفت ما را نداشته و در دفعات مختلف در این مسیر سنگ اندازی می کند.

مقیمی ادامه داد : ولی با وجود همه این مسائل برجام و اجرای ان از یکسالگی خود گذشت و حتماً همه ما شاهد نتایج مثبت آن خواهیم بود.

مهندس مطلق مدیرکل سیاسی وزارت کشور هم در همایش فرمانداران و بخشداران استان ایلام گفت : با توجه به حساسیتی که استان ایلام داشت بیشترین حضور ما در جریان انتخابات در این استان بود.

مطلق ادامه داد : علی رقم تغییرات مدیریتی 100 درصدی در بین فرمانداران و بخشداران ایلام و بی تجربه بودن برخی دوستان در زمینه اجرای انتخابات ولی در استان ایلام پیش از دیگر استانها پرونده استان بسته شد.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور متذکر شد : تا انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا تنها 10 ماه دیگر باقی مانده و ما در 8 مردادماه باید اولین اطلاعیه ستاد انتخابات کشور را منتشر کنیم.به همین دلیل وقت ما بسیار محدود بوده و باید هرچه سریعتر برای انجام انتخاباتی سالم و امن آماده شویم.

همایش فرمانداران و بخشداران استان ایلام با حضور معاون سیاسی وزارت کش.ر،مدیرکل سیاسی وزارت کشور،استاندار ایلام و معاون سیاسی استاندار صبح امروز 30 تیرماه در سالن جلسات استانداری ایلام برگزار شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار