توسط فرمانده سپاه شیروان
فرمانده سپاه شهرستان شیروان برنامه‌های کنگره سرداران و 336 شهید این شهرستان را تشریح کرد.
کد خبر: ۲۶۵۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶ 24 July 2016

علی‌اصغر امیری بعدازظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران شهرستان شیروان اظهار کرد: کنگره سرداران و 336 شهید شیروان 6 مرداد ماه با حضور مردم شهیدپرور و مسؤولان شهرستان برگزار خواهد شد.

وی بیان داشت: مصلای این شهرستان چهارشنبه این هفته شاهد برگزاری کنگره سرداران و 336 شهید شیروان است تا بار دیگر یاد شهدای شهرستان گرامی داشته و ارج نهاده شود.

فرمانده سپاه شهرستان شیروان اظهار کرد: لازم است تا سهم مردم شهرستان در دوران دفاع مقدس بازگو و یادآوری شود و در طول این دوران شاهد مجاهدت‌های شهدا و رزمندگان این شهرستان بودیم.

وی با یادآوری اینکه برنامه‌های مختلفی به مناسبت برنامه‌های کنگره سرداران و 336 شهید شیروان پیش‌بینی‌شده است، تصریح کرد: رونمایی از تمبر کنگره شهدای شهرستان، رونمایی از سایت و چهار کتاب شهید، برپایی نمایشگاه جبهه‌های جنگ، تجلیل از خانواده شهدا، افتتاح آکادمیک ورزشی، اجرای برنامه‌های ورزشی و فرهنگی ازجمله برنامه‌های پیش‌بینی‌شده به مناسبت برگزاری این کنگره شهداست.

فرمانده سپاه شهرستان شیروان افزود: امروز اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون مجاهدت‌های شهیدان است و باید همواره پاسدار خون شهدا و ارزش‌ها باشیم.

وی  با بیان اینکه شهدا از ایمان و اعتقاد بالایی برخوردار بودند، گفت: همواره آنها به خدا توکل کردند و جاودانه شدند.

امیری بیان داشت: لازم است تا همواره از شهدا درس گرفته و در مسیر آرمان‌های آنها حرکت کنیم.

وی اظهار کرد: شهدا در راه دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی از هستی خود گذشتند و از این رو وظیفه ما در قبال خون شهدا سنگین است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار