مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت:تعاونی های برتر و برگزیده استان ایلام پس از معرفی و تجلیل به جشنواره کشوری تعاونی برتر معرفی می شوند.
کد خبر: ۲۶۵۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴ 25 July 2016
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت:تعاونی های برتر و برگزیده استان ایلام پس از معرفی و تجلیل به جشنواره کشوری تعاونی برتر معرفی می شوند.

به گزارش تابناک ایلام
؛علیرضا زرگوش اظهار کرد: برای حضور در این جشنواره تاکنون 229 تعاونی استان نام نویسی کردند.

وی گفت: آیین قدردانی از تعاونی های برتر ایلام و تجلیل از تعاونگران برگزیده همزمان با هفته تعاون 13 تا 20 شهریور امسال برگزار می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام هدف از برگزاری این جشنواره را معرفی دستاوردهای بخش تعاون، شناسایی و معرفی الگوهای برتر، ترویج فرهنگ کار گروهی و جمعی عنوان کرد.

زرگوش تاکید کرد: با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل دستاوردهای این تعاونی ها که بصورت گروهی فعالیت می کنند، می تواند نمونه بارزی از اقدام و عمل باشد که این روحیه نقش بسزایی در ایجاد الگوهای فرهنگی و اجرایی اقتصاد مقاومتی دارد.

وی کار گروهی و تعاون را نمونه آشکار اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتی توصیف کرد و افزود: فراخوان یازدهمین جشنواره تعاونی های برتر ایلام یکم تیرماه امسال برگزار شد.

وی یادآور شد: تعاونی های برتر و برگزیده استان ایلام پس از معرفی و تجلیل به جشنواره کشوری تعاونی برتر معرفی می شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: در جشنواره سراسری سال گذشته یکی از تعاونی های فعال و برگزیده استان ایلام به عنوان تعاونی برتر کشوری معرفی شد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار