معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: با تمهیدات فراهم شده و با استقبال شایسته مردمی برای میزبانی از رئیس جمهور محترم و هیئت دولت در استان آماده شده ایم.
کد خبر: ۲۶۷۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲ 27 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، منوچهر حبیبی ظهر چهارشنبه در جلسه هماهنگی برای سفر رئیس جمهور و هیئت دولت که در سالن باقرالعلوم مدیریت بحران استانداری برگزار شد اظهارداشت: استان قزوین آماده پذیرایی از رئیس جمهور و هیئت دولت است و تمهیدات لازم در این خصوص فراهم شده است.

دیدارهای مردمی و استقبال از رئیس جمهور اگر به طور شایسته صورت گیرد بیانگر اعتماد مردم به نظام است و بازخورد خارجی دارد.

وی افزود: استقبال مردمی و خودجوش به ایجاد نشاط و شادابی استان و امیدواری درمیان آحاد جامعه کمک می کند و سفر رئیس جمهوری نقش مهمی در توسعه استان دارد و آن را سرعت می بخشد.

معاون عمرانی استاندار قزوین تصریح کرد: این سفر جامع و کامل است و باید مدیران دستگاههای اجرایی با حل و فصل موضوعات مربوط به خود از ایجاد حاشیه در این سفر جلوگیری کنند.

حبیبی تصریح کرد: هر چقدر این سفر بدون حاشیه و در آرامش و با استقبال خودجوش و مردمی همراه باشد می تواند دستاوردهای بیشتری برای استان داشته باشد و مسئولان می توانند روی مسائل مهم تمرکز کرده و برای حل موضوعات اساسی اقدام کنند.

وی بیان کرد: استفاده از تجریبات استانهای همجوار در میزبانی از هیئت دولت می تواند مورد استفاده قرار گیرد تا با بهترین شرایط از هیئت دولت استقبال کنیم.

معاون عمرانی استانداری قزوین تصریح کرد: در این سفر چند طرح مهم نیز افتتاح خواهد شد و دیدارهای مردمی از مهمترین بخش های آن است و در صورت برنامه ریزی می توانیم با طرح برخی موضوعات مهم و چالش های اساسی استان از جمله وضعیت اعتباری، انتقال آب، مسائل زیست محیطی حمایت لازم را از سوی دولت جذب کنیم.

در این جلسه مدیران دستگاههای اجرایی دیدگاههای خود را در خصوص سفر رئیس جمهور به استان قزوین مطرح کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار