معاون خدمات شهری شهرداری ایلام گفت:در سال گذشته جهت ساماندهی نخاله‌ها و جلوگیری از ریختن آن‌ها در طبیعت و حاشیه میدان‌ها و بلوارها یک سایت در منطقه «هر دراز» با وسعت 4 هکتار در 11 کیلومتری شهر ایلام ایجاد شد.
کد خبر: ۲۶۷۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱ 28 July 2016
معاون خدمات شهری شهرداری ایلام گفت:در سال گذشته جهت ساماندهی نخاله‌ها و جلوگیری از ریختن آن‌ها در طبیعت و حاشیه میدان‌ها و بلوارها یک سایت در منطقه «هر دراز» با وسعت 4 هکتار در 11 کیلومتری شهر ایلام ایجاد شد.

به گزارش تابناک ایلام
؛رمضان کرمی اظهار کرد: مطابق ماده 55 وظایف شهرداری‌ها محل‌های تخلیه زباله باید خارج از محدوده شهر تعیین شود و رانندگان وسایل نقلیه مکلف‌اند نخاله‌ها را فقط در محل‌های تعیین‌شده از طرف شهرداری، خالی کنند.


وی ادامه داد: مجازات متخلفین طبق ماده 276 قانون کیفر عمومی تعیین می‌شود و در صورت تخلف مراتب هر بار در گواهینامه رانندگی متخلف قید و اگر ظرف یک سال سه بار مرتکب همان تخلف شود بار سوم به حداکثر مجازات خلافی محکوم و گواهینامه او برای یک سال ضبط می‌شود و در همان مدت از رانندگی ممنوع خواهد بود.

کرمی در سال گذشته جهت ساماندهی نخاله‌ها و جلوگیری از ریختن آن‌ها در طبیعت و حاشیه میدان‌ها و بلوارها یک سایت در منطقه «هر دراز» با وسعت 4 هکتار در 11 کیلومتری شهر ایلام ایجاد شد.

وی بابیان اینکه کارگروه گودبرداری و نظارت بر نخاله‌های ساختمانی شهرداری به صورت شبانه‌روزی بر انتقال نخاله‌ها به این سایت نظارت می‌کنند، افزود: کامیون‌های حامل نخاله‌های ساختمانی باید نخاله‌ها را در این سایت خالی کنند و در غیر این صورت طبق قانون ماشین آن‌ها توقیف می‌شود.

کرمی با تأکید بر اینکه رها کردن نخاله‌های ساختمانی در حاشیه شهر و بلوارها موجب بروز مشکلات بهداشتی و زیست‌محیطی می‌شود، خاطرنشان کرد: همه شهروندان نسبت به زیبایی و پاکیزگی شهر وظیفه دارد و از طرف دیگر از مردم می‌خواهیم در صورت مشاهده ریختن نخاله ساختمانی غیر از سایت در نظر گرفته‌شده سریعاً به شهرداری اطلاع دهند تا برخورد قانونی صورت بگیرد.

معاون خدمات شهری شهرداری ایلام از دستگاه‌های محیط‌زیست، منابع طبیعی خواستار همکاری بیشتر در برخورد با عاملان ریختن نخاله‌های ساختانی در عرصه‌های طبیعی و حاشیه جاده و رودخانه‌ها شد و گفت: شهروندان ریختن نخاله در مکان‌های غیر از سایت را با شماره تماس 33337503 گزارش کنند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار