فرمانده انتظامي شهرستان البرز از توقيف 36 دستگاه موتورسيكلت متخلف در راستاي اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در اين شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۶۸۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲ 28 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از  ایسنا منطقه قزوین، سرهنگ سهراب خسروي اظهار کرد: در راستاي اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و برخورد با موتورسيكلت سواران متخلف و مزاحم، مأموران پليس راهور و فرماندهي انتظامي بخش محمديه طرح‌هاي مختلفي را به اجرا گذاشتند.

اين مقام انتظامي با اشاره به توقيف 36 دستگاه موتورسيکلت متخلف افزود: عدم استفاده از کلاه ايمني، آلودگي صوتي و نداشتن مدارک شناسايي، مزاحمت خياباني از جمله تخلفات راکبان موتورسيکلت‌ها بوده است.

خسروي تصريح كرد: مأموران انتظامي و راهور اين شهرستان با جديت تمام با خودروها و موتورسيکلت سواران متخلف و هنجارشكن در سطح شهرستان برابر قانون برخورد و ضريب امنيت اجتماعي را در اين شهرستان ارتقاء داده تا شهروندان از آرامش بيشتري برخوردار باشند.

فرمانده انتظامي شهرستان البرز از شهروندان خواست: در هنگام استفاده از موتورسيكلت، مدارك شناسايي را به همراه داشته باشند و حتماً از كلاه ايمني استفاده و به قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي احترام بگذارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار