مدیرکل طرح‌های عمرانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ضمن برگزاری نشستی با حوزه ریاست معاون توسعه و پشتیبانی و مدیر دفتر فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه از پروژه‌های عمرانی دانشگاه بازدید کرد.
کد خبر: ۲۷۰۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶ 01 August 2016
رئیس دانشگاه ملایر گفت: مدیرکل طرح‌های عمرانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ضمن برگزاری نشستی با حوزه ریاست معاون توسعه و پشتیبانی و مدیر دفتر فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه از پروژه‌های عمرانی دانشگاه بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر بهمن حیاتی، افزود: دکتر رخشانی‌مهر، از پروژه‌های کتابخانه مرکزی، پژوهشکده انگور و کشمش و دانشکده علوم انسانی و معارف قرآنی حضرت ولیعصر(عج) بازدید کرد و در جریان روند پیشرفت پروژه‌های مذکور و مسائل مرتبط با آنها قرار گرفت.

وی در ادامه از سایت دانشکده عمران و معماری بازدید و در جریان فعالیت‌های صورت گرفته در آن شامل تعمیر و بازسازی سلف سرویس اساتید، کارکنان و دانشجویان با ظرفیت 800 نفر و تعمیر و نوسازی خوابگاه دانشجویی با ظرفیت 350 نفر قرار گرفت.

حیاتی گفت: در پایان این بازدیدها، دکتر رخشانی‌مهر با ابراز رضایت از روند اجرایی پروژه‌های عمرانی و سطح کیفی کارهای انجام شده، خواستار تداوم اقدامات انجام شده تا زمان بهره‌برداری کامل از پروژه‌ها شد.

رئیس دانشگاه ملایر به بازدید مدیرکل دانشجویان غیرایرانی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از این مرکز آموزش عالی، اشاره و اظهار کرد: مدیرکل دانشجویان غیرایرانی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از بخش‌های مختلف دانشگاه ملایر از جمله آزمایشگاه مرکزی بازدید به عمل آورده و از نزدیک با امکانات آموزشی، رفاهی و ورزشی دانشگاه ملایر آشنا شد.

وی افزود: دکتر صمد حاج‌جباری در جلسه‌ای با هیئت رئیسه و سرپرست امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه ملایر به بحث پیرامون مسائل جاری مرتبط با دانشجویان غیرایرانی پرداخته و مساله جذب دانشجویان غیرایرانی جدید در دانشگاه ملایر نیز در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حیاتی خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه دکتر منافی، مدیر روابط بین‌الملل و سرپرست دانشجویان غیرایرانی دانشگاه ملایر در مورد عملکرد دفتر سرپرستی دانشجویان غیرایرانی و روند فعالیت‌های آموزشی، رفاهی، فرهنگی و دانشجویی دانشجویان خارجی توضیحاتی ارائه داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار