شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام در آستانه فرا رسیدن 12 مرداد، سالروز تاسیس این نهاد به فرمان حضرت امام خمینی (ره) بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۲۷۰۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۴ 01 August 2016
به گزارش تابناک ایلام متن این بیانیه که نسخه ایی از آن در اختیار رسانه ها قرار گرفته است، بشرح زیر است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان مسئول برگزاری مراسم و مناسبت های انقلاب اسلامی، تریبون فراگیر اعلام مواضع صریح ملت بزرگ ایران در عرصه های مختلف داخلی ، منطقه ای و بین المللی است.

سیاستگذاری، مدیریت، هماهنگی و برگزاری مراسم و ایام الله نظام مقدس جمهوری اسلامی بعنوان مهم ترین رسالت این نهاد مردمی و انقلابی در طول 36 سال سپری شده از عمر پر برکت انقلاب، همواره با رویکردی فرا جناحی بوده و هدف اصلی از این رسالت خطیر ، بزرگداشت ایام الله انقلابی و پاسداشت دستاوردهای آن بوده است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افتخار دارد که تأسیس آن به فرمان حضرت امام خمینی(ره) بوده و در طول سال های گذشته با مسئولیت مستقیم نماینده معزز ولی فقیه، حضرت آیت الله جنتی با برگزاری مراسم و مناسبت ها همیشه مورد لطف، اعتماد و حمایت بی دریغ اقشار مختلف مردم و به ویژه مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ( مد ظله العالی ) بوده است.

این نهاد مردمی و انقلابی همواره در تلاش بوده که زمینه ساز حضور گسترده و پرشور اقشار مختلف مردم در مراسم و مناسبت های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد و بنا به فرموده مقام معظم رهبری این نهاد یکی از کهن ترین و پرسابقه ترین نهادهای نظام است که بر اساس یک نیاز واقعی و صادقانه در کشور به وجود آمده است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان استان ایلام ضمن تبریک فرا رسیدن 12 مردادماه، سی و ششمین سالروز تاسیس این نهاد انقلابی از همراهی و همگامی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، استاندار، مسئولان، بسیجیان، روحانیون، اصناف، اصحاب رسانه و مطبوعات بویژه صدا و سیما و اقشار مختلف مردم در برگزاری مراسم و مناسبت های انقلاب اسلامی تقدیر کرده و توفیقات روز افزون در مسـیر انقلاب و زنده نگه داشتن ارزش های والای اسلامی و انقلابی در پرتو منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) را از خداوند قادر و متعال خواستار است./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار