فرماندار دهلران گفت:ساعت کاری اداری در دهلران پیش از این تصمیم از 6 و 30 دقیقه صبح تا 14 و 30 دقیقه عصر بود که با توجه به افزایش دمای هوا، تا اطلاع ثانوی پایان کار ادارات با یک ساعت و 30 دقیقه کاهش ساعت 13 خواهد بود.
کد خبر: ۲۷۰۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹ 02 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛امیدعلی سبزی اظهار کرد: با توجه به تصمیم مدیریت بحران استان و تفویض اختیار به فرماندار، از امروز 12 مرداد تا اطلاع ثانوی ساعات کاری اداری این شهرستان از ساعت 6 و 30 صبح تا 13 است.

وی افزود: این تصمیم با توجه به گرمای 50 درجه و گاهی اوقات بیش از این در شهرستان مرزی و گرمسیر دهلران و با هدف صرفه جویی در مصرف انرژی اتخاذ و اجرایی شده است.

فرماندار دهلران تاکید کرد: ساعت کاری اداری در دهلران پیش از این تصمیم از 6 و 30 دقیقه صبح تا 14 و 30 دقیقه عصر بود که با توجه به افزایش دمای هوا، تا اطلاع ثانوی پایان کار ادارات با یک ساعت و 30 دقیقه کاهش ساعت 13 خواهد بود.

سبزی یادآور شد: ساعات کار دستگاه های خدمات رسان و مراکز درمانی و خدماتی تغییری نکرده و شاغلان این بخش ها باید بر اساس روال قبلی در محل کار خود حضور یافته و به مردم خدمات ارائه کنند.

دمای هوا در شهرستان مرزی دهلران این روزها بسیار افزایش یافته و به مرز 50 درجه سانتیگراد رسیده است که این امر موجب بروز مشکلاتی برای مردم ساکن در این شهرستان و افزایش مصرف آب و برق شده است./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار