رئیس اداره محیط زیست شهرستان ایوان گفت:موضوع آلایندگی پالایشگاه گاز ایلام و تاثیرات آن بر روی شهرستان ایوان را تائید می‌کنم.
کد خبر: ۲۷۲۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳ 05 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛علی محمودی رئیس اداره محیط زیست شهرستان ایوان اظهار کرد: موضوع آلایندگی پالایشگاه گاز ایلام و تاثیرات آن بر روی شهرستان ایوان را تائید می‌کنم.

وی با تأیید جهت باد غالب در شهرستان ایوان (غرب شرقی) گفت: برای دستیابی به میزان دقیق آلایندگی ناشی از فعالیت پالایشگاه گاز ایلام در ایوان باید دستگاه‌های اندازه‌گیری نصب و از آن خروجی گرفت.

محمودی افزود: شهرداری ایوان باید از محل اعتبارات خود، دستگاه‌های سنجش آلایندگی نصب کند تا به صورت دقیق و علمی میزان آلودگی ناشی از فعالیت پالایشگاه گاز ایلام را در ایوان اندازه‌گیری کرد.

وی تاکید کرد: تا این مهم محقق نشود نمی‌توان به صورت دقیق میزان آلودگی هوا در شهرستان ایوان را اعلام کرد و در این باره تذکرات لازم را به مسؤولان پالایشگاه گاز ایلام صادر کرد.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان ایوان گفت: ابتدا باید با نصب دستگاه سنجش این میزان آلایندگی سنجش شود سپس در خصوص رفع این مشکل و تذکر به مسؤولان وارد عمل شد.

محمودی تصریح کرد: این دستگاه اجرایی تمام توان خود را صرف ارائه خدمات به مردم کرده و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نیست. 

گفتنی است پالایشگاه تا شهرستان ایوان 15 کیلومتر هوایی فاصله دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار