مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت:رسانه ها ابزارهایی اثرگذار در توسعه و پیشرفت ورزش است.
کد خبر: ۲۷۳۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰ 07 August 2016
به گزاش تابناک ایلام؛بهروز حیدرزاده ضمن تبریک فرا رسیدن 17 مرداد روز خبرنگار اظهار کرد: رسانه ها به عنوان بخشی از ساختار نوین جامعه همواره نقش حساس و مهمی در زمینه آگاهی بخشیدن به مردم ایفا می کنند.

وی رسانه ها را از ابزارهای اثرگذار در توسعه و پیشرفت ورزش دانست و افزود: اصحاب قلم باید نقاط مثبت و منفی فعالیت های ورزشی را رصد کرده و با رعایت اخلاق حرفه ای برای تقویت آن و رفع کاستی ها مسئولان این حوره را یاری کنند.

مدیرکل ورزش ایلام با اشاره به مزیت های بالقوه رسانه ها برای کمک به توسعه ورزش یادآور شد: تعامل بسیار خوبی بین این اداره کل و اهالی رسانه و مطبوعات استان وجود دارد و اطیمنان داریم انتقادات سازنده خبرنگاران به رشد و توسعه ورزش استان کمک می کند.

حیدرزاده ضمن تبریک روز خبرنگار به تلاشگران این عرصه گفت: موفقیت برنامه های مدیران و تصمیم گیران ورزش استان با حمایت و نقدهای سازنده خبرنگاران بهتر و بیشتر مسیر خواهد شد.
17 مردادماه سال 1377، محمود صارمی خبرنگار خبرگزاریِ جمهوری اسلامی، به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به دست گروهک متحجر طالبان به شهادت رسید و به همین مناسبت، شورای فرهنگ عمومی کشور، این روز را بعنوان روز خبرنگار در تقویم رسمی کشور نامگذاری کرد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار