مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام گفت:افزایش 17 درصدی اعتبارات کمیته امداد نسبت به سال گذشته تاکید کرد: میانگین رشد اعتبار کمیته امداد در استان های مختلف هفت درصد ولی در استان ایلام 17 درصد است.
کد خبر: ۲۷۴۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸ 09 August 2016
به گزارش  تابناک ایلام ؛ضیا رضایی  اظهار کرد: این میزان اعتبار اکنون در اختیار این نوعروسان قرار گرفته و این روند تا پایان سال جاری نیز ادامه دارد.

وی افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال جاری به یک هزار و 300 نوعروس تحت پوشش این نهاد در استان ایلام نیز کمک هزینه تامین جهیزیه 20 میلیون ریالی پرداخت می شود.

رضایی سپس با اشاره به افزایش 17 درصدی اعتبارات این نهاد نسبت به سال گذشته تاکید کرد: میانگین رشد اعتبار کمیته امداد در استان های مختلف هفت درصد ولی در استان ایلام 17 درصد است.

وی در خصوص خودکفایی مددجویان یادآور شد: یک هزار و 510 خانوار از چرخه پوشش امداد خارج و خودکفا شدند که 50 درصد خدمات خودکفایی و اشتغال این خانوارها در حوزه کشاورزی و دامداری است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: اکنون 48 و 6 دهم درصد جمعیت دام سبک این استان متعلق به مددجویان زیر پوشش این نهاد است که این مبین حضور و فعالیت آنها در چرخه تولید بخش کشاورزی است.

رضایی با بیان اینکه 700 خانوار نیازمند وارد چرخه حمایتی این نهاد شدند، درباره نخبگان مددجوی استان هم اضافه کرد: ایلام به لحاظ شاخص های نخبگان با 344 نخبه در بین مددجویان رتبه اول کشور را دارد. 

وی با اشاره به فعالیت های انجام شده در حوزه مسکن مددجویان گفت: امسال 57 میلیارد ریال برای ساخت 631 واحد مسکونی در مناطق روستایی این استان ویژه مددجویان هزینه می شود./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار