فرماندار سردشت گفت: پروژه مسکن مهر سردشت به غیر از واحدهای تعاونی فرهنگیان این شهرستان تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد.
کد خبر: ۲۷۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۳ 25 April 2015

عزیز حسنی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، به آخرین وضعیت پروژه مسکن مهر شهرستان سردشت اشاره و اظهار داشت: مسکن مهر این شهرستان در قالب 9 تعاونی شامل آبشار، فرهنگیان، مهر یک، مهر 3، مهر 6، مهر 7، مهر روحانیون، مهر شفاء و مهر سپاه در دست اجراست.

وی مسکن مهر تعاونی آبشار را 32 واحد عنوان و بیان کرد: همه این واحدها تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شده است.

حسنی تعداد واحدهای تعاونی مسکن مهر فرهنگیان را 716 مورد خواند و افزود: 300 واحد این تعاونی تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شده و 200 واحد دیگر با پیشرفت فیزیکی 55 درصد در دست آماده‌سازی است.

فرماندار سردشت آخرین وضعیت مسکن مهر تعاونی مهر یک سردشت را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: تعداد کل واحدهای این تعاونی 88 باب بوده که با پیشرفت فیزیکی 65 درصد در دست احداث هستند.

وی پیشرفت فیزیکی مسکن مهر 100 واحدی تعاونی مهر 6 سردشت را 80 درصد خواند و بیان کرد: هم‌اکنون 60 واحد از مسکن مهر این تعاونی در دست آماده‌سازی است.

حسنی افزود: تعداد واحدهای مسکن مهر تعاونی مهر 7 سردشت 64 باب بوده و 40 واحد از آنها با 85 درصد پیشرفت فیزیکی در حال آماده‌سازی هستند.

فرماندار سردشت پیشرفت فیزیکی مسکن مهر روحانیون سردشت را با 60 درصد عنوان و اظهار داشت: مسکن مهر 80 واحده شفاء نیز دارای 90 درصد پیشرفت فیزیکی بوده و مسکن مهر 128 واحد سپاه نیز دارای 50 درصد پیشرفت است.

وی هزینه‌های بالای آماده‌سازی و اجرای دیوار حائلی، کم بودن و ناکافی بودن آورده‌های اعضاء، هزینه بالای مصالح و نیروی کار و نیز کم بودن فصل عمرانی در این شهرستان را از مشکلاتی دانست که بر سر راه اجرای پروژه مسکن مهر سردشت قرار دارند.

حسنی گفت: با حل مشکلات دستگاه‌های خدمات‌رسان و اعتبارات امید است به غیر از مسکن مهر تعاونی فرهنگیان، شاهد به پایان رسیدن دیگر پروژه‌های مسکن مهر شهرستان سردشت در سال 94 باشیم.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عثمان احمدزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
1-پول زیاد ازمشتریان گرفته شده هیچ کس این انتظار نداشت 2-سودزیادی ازمشتریان گرفته شده که تاآخرعمر درفکراین ربا باشندنه چهاردرصدنه پنج درصد وای وای وای
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار