معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش قزوین گفت: طرح یادآوران معروف در ۲۰ مدرسه دوره دوم متوسطه در نواحی آموزش و پرورش یک و دو قزوین اجرا می شود.
کد خبر: ۲۷۵۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۱ 10 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش قزوین، جلسه مشترک معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش قزوین و ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در سالن جلسات معاونت پرورشی و فرهنگی با موضوع طرح یاد آوران معروف برگزار شد.

حجت الاسلام علی انصاری در این جلسه ضمن تأکید بر اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر از دیدگاه اسلام اظهار داشت: چون امر به معروف و نهی از منکر از اوامر الهی است و تأکید قرآن بر اجرای آن در جامعه است، آموزش و پرورش استان طبق سنوات گذشته آماده همکاری با ستاد امر  به معروف ونهی از منکر است.  

وی افزود: در حوزه امر به معروف و نهی از منکر باید از ظرفیت های موجود در حوزه پرورشی و فرهنگی از قبیل کمیته های شورای دانش آموزی مدارس استفاده کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی قزوین تصریح کرد: امسال با همکاری و مساعدت ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان طرح یادآوران معروف در ۲۰ مدرسه دوره دوم متوسطه در نواحی آموزش و پرورش یک و دو قزوین اجرا می شود.

حجت الاسلام پورآرین مسئول ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان نیز در این جلسه از تلاش های آموزش و پرورش در خصوص اجرای برنامه های امر به معروف و نهی از منکر تقدیر و تشکر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار