طبق مصوبه شورای اسلامی شهر همدان اختیار تعیین تکلیف گنبد تالار قرآن به شهرداری واگذار شده است، ضروری است عملیات اجرایی پوشش گنبد و تکمیل طرح تالار قرآن هر چه سریع‌تر شروع شود.
کد خبر: ۲۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳ 04 February 2015
طبق مصوبه شورای اسلامی شهر همدان اختیار تعیین تکلیف گنبد تالار قرآن به شهرداری واگذار شده است، ضروری است عملیات اجرایی پوشش گنبد و تکمیل طرح تالار قرآن هر چه سریع‌تر شروع شود.

به گزارش ایکنا، رضا غلامی خجسته، عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر همدان چهارشنبه، 14 بهمن  در بازدید از تالار قرآن همدان اظهار کرد: با تلاش مستمر شهرداری همدان پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی تالار قرآن همدان از پیشرفت 95 درصدی برخوردار است و مابقی کار نیز بزودی تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه تالار قرآن دارای هشت سالن با ظرفیت هزار نفر است، اظهار کرد: سالن برزگ تالار هم حدود هزار و 200 نفر ظرفیت دارد که در مجموع ظرفیت گنجایش دو هزار و 200 نفر را سالن‌های این پروژه‌ دارد.

‌خجسته با اشاره به اینکه تالار قرآن همدان در سطح کشور بی‌نظیر است، گفت: امید است در آینده‌ای نزدیک با راه‌اندازی این تالار از ظرفیت آن در همایش‌ها و مسابقات بین‌المللی قرآن، علمی و فرهنگی استفاده شود.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر همدان ادامه داد: با توجه به اهمیت حوزه فرهنگ پروژه‌های فرهنگی و ورزشی نیز همانند دیگر پروژه‌های عمرانی باید مورد توجه ویژه قرار گیرند‌، در این راستا تمام زمین‌هایی که از دور سوم شورای شهر تا کنون پیگیری، تملک و نقشه پروانه آنها آماده شده باید در بودجه 94 دیده شود.

خجسته خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال آینده شاهد احداث نماز‌خانه در گنجنامه‌، ساخت فرهنگ‌سراهای اسلام‌شهر، مزدقینه، دره مرادبیگ، شهر بانو، پارک نانوان، حصار امام خمینی (ره)، منوچهری، قاشق‌تراشان، شهرک‌های مدرس، الوند و فرهنگیان و ... باشیم.

یادآور می‌شود، استاندار همدان تیر ماه امسال احداث تالار قرآن همدان را که از پروژه‌های مصوب سفر رهبر معظم انقلاب به استان بود را نیازمند ۱۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر جهت تکمیل عنوان کرده بود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار