فرماندار آبدانان گفت:خبرنگاران عملکرد دولت رابه موقع اطلاع رسانی کنند.
کد خبر: ۲۷۷۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰ 14 August 2016
فرماندار آبدانان گفت:خبرنگاران عملکرد دولت را به موقع اطلاع رسانی کنند.

به گزارش تابناک ایلام؛مجید عسگری روز یکشنبه در نشست شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: در این برهه حساس از عمر مقدس جمهوری اسلامی، عده ای از شکست خوردگان سیاسی با استفاده از قدرت و نفوذ رسانه ای و تضعیف و تخریب شخص ریاست جمهوری و سیاه نمایی و پمپاژ یاس و ناامیدی در کشور، مشغول انتقام جویی نا جوانمردانه از دولت هستند.

وی موضوع حقوق های نامتعارف تعدادی از مدیران را یک بهانه و ستیزه جویی سیاسی دانست و گفت: این آسیب جدی فقط مختص به مدیران دولت نیست و در دیگر بخش های نظام نیز وجود دارد.

به گفته وی، این حقوق های نامتعارف مربوط به سازمان هایی است که با روش هیات امنایی اداره می شوند و مهم ترین علت آن نیز سهل انگاری و عدم هوشیاری دستگاه های نظارتی است که جمعی از افراد و جریان های سیاسی با یک روش ماکیاولی در قالب اهانت به رئیس جمهوری و تزریق روح نا امیدی به جامعه و ضایع کردن اقدام های اساسی دولت در عمل به آرمان های مردم و انقلاب اسلامی خیانت می کنند.

فرماندار آبدانان با تجلیل از نقش سازنده و امید آفرین اصحاب رسانه در روشنگری و آگاهی بخشی جامعه تاکید کرد: تعداد رسانه های همراه دولت در کشور خیلی کم است ولی رسانه های مخالف و منتقد در ابعاد کمی و کیفی به مراتب بیشتر هستند.

عسگری افزود: رسالت اصحاب قلم و خبرنگاران متعهد ایجاب می کند بواسطه ایجاد امید و نشاط در بین مردم و پاسداری از اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی در کمال صداقت، عملکرد و فعالیت های دولت را به موقع اطلاع رسانی برسانند.

وی حرفه خبرنگاری را سخت و آسیب پذیر دانست و تاکید کرد: مدیرانی که عملکرد و اقدام های دولت را در حیطه کاری خود در اختیار خبرنگاران و افکار عمومی قرار ندهند در عمل به آرمان ها و اهداف دولت خیانت کرذه و وظیفه ذاتی خود را انجام نداده اند.

فرماندار آبدانان تغییر نگرش ایران هراسی، کسب فرصت های سرمایه گذاری و اثبات حقانیت جمهوری اسلامی را از مهمترین دستاوردهای برجام دانست و یادآور شد: ریاست جمهوری با تدبیر و هوشمندی روند تعامل سازنده با جهان را شتاب بخشیده و زمینه فروش مستقیم و بدون واسطه نفت، مشارکت های جهانی در امور بانکی و بیمه و شکست دیدگاه اسرائیلی - آمریکایی، ایران ستیزی را مهیا و کشور را از یک بحران حتمی نجات داد.

عسگری از مدیران شهرستانی خواست ضمن تکریم ارباب رجوع و مشارکت با خبرنگاران برای انعکاس به موقع اقدام ها و خدمات دولت، سهم اعتبارهای تخصیصی خود را از ادارات کل استان مطالبه کنند.

شهرستان آبدانان با 55 هزار نفر جمعیت در 170 کیلومتری جنوب شرقی ایلام قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار