رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی گفت: اکران عمومی فیلم «ایستاده در غبار» از شب گذشته آغاز شده است و حداقل فیلم دو هفته روی پرده سینما خواهد بود و اگر استقبال بیشتر بود تمدید خواهد شد.
کد خبر: ۲۷۸۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳ 15 August 2016
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، مهدی کریمیان امروز (۲۵ مرداد) در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه استان با بیان اینکه ایستاده در غبار فیلم منتخب دو حوزه تکنیکی و مخاطب مردمی بوده است، اظهار داشت: این فیلم روایت مستند گونه در فیلم است که به مخاطب در عینیت بخشی به موضوع دارد.

وی با بیان اینکه ما در استان می خواهیم جذابیت های فیلم را به مردم معرفی کنیم، افزود: از مردم و عموم جوانان دعوت می‌کنم که این فیلم را ببینند چون تجربه‌ای جدید است.

 رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی گفت: این فیلم از شب گذشته اکران آن آغاز شده است و حداقل فیلم دو هفته روی پرده سینما خواهد بود و اگر استقبال بیشتر بود تمدید خواهد شد.

 کریمیان افزود: داستان فیلم از دوران کودکی حاج احمد متوسلیان شروع شده و تا زمان اسارت ایشان در لبنان ادامه دارد.

 وی با اشاره به اینکه سینما بهمن اکران خواهد شد، گفت: بقیه سینماها اگر خواستار باشند در اختیار آنها گذاشته می‌شود.

رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی با بیان اینکه در حوزه بازسازی دفاع مقدس در قالب نماهنگ یک سری کارهایی را انجام دادیم، اظهارداشت: در حال حاضر یک پروژه ساخت یک فیلم سینمایی مستند را در حوزه شروع کردیم که در نوع خودش در استان کم نظیر است.

 کریمیان با بیان اینکه در سه سال اخیر 650 دقیقه مستند دفاع مقدس در حوزه هنری استان تولید شده است، گفت: برای این تعداد بالغ بر 90 میلیون تومان هزینه کردیم.

 وی اظهارداشت: خانه مستند شهید آوینی وابسته به حوزه هنری در استان از فیلمسازان جوان که در حوزه ارزشی می توانند اثر تولید کنند حمایت می کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار