نایب رئیس وسرمربی تیم فوتبال پالایش گازایلام گفت:تیم پالایش گاز بانوان ایلام برای شروع تمرینات نیازبه مجوزدارند.
کد خبر: ۲۷۸۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰ 16 August 2016
نایب رئیس وسرمربی تیم فوتبال پالایش گازایلام گفت:تیم پالایش گاز بانوان ایلام برای شروع تمرینات نیازبه مجوزدارند.

به گزارش تابناک ایلام
؛ایناس آراسته نژاد اظهار کرد: تیم پالایش گاز ایلام به دلیل صادر نشدن مجوز از سوی حامی مالی (وزارت نفت) تمرین خود را آغاز نکرده و این در حالی است که مسابقات لیگ برتر 19 شهریور ماه سال جاری آغاز می شود.

وی افزود: اول شهریور ماه قرعه کشی بین تیم های حاضر در لیگ برگزار می شود اما تیم پالایش گاز ایلام متاسفانه به علت های مختلف هنوز موفق به دریافت مجوز برای تمرینات و حضور در قرعه کشی بازی ها نشده است.

آراسته نژاد تاکید کرد: دیر آغاز شدن تمرین این تیم با توجه به نزدیک بودن شروع مسابقات باعث بروز مشکلاتی برای این تیم می شود این در حالی است که سایر تیم ها آمادگی کافی برای حضور در این مسابقات را دارند.

وی با ابراز تاسف از این موضوع گفت: این استان در حوزه فوتبال از قطب های مطرح کشور است که با وجود استعداد های خوب و ظرفیت بالا نتوانسته تمرینات خود را به موقع و مانند سایر استان ها در زمان مناسب آغاز کند.

وی یادآور شد: این موضوع هم از نظر روانی و هم از نظر جسمی باعث آسیب دیدن ورزشکاران و کاهش کار آرایی آنها در طول برگزاری مسابقات می شود.

وی افزود: تیم پالایش گاز ایلام از همان ابتدای شروع مسابقات لیگ برتر در هشت دوره متوالی لیگ برتر حضور داشته و با وجود مشکلات فراوان در زمینه مجوز برای تمرین و جذب بازیکن همواره یکی از مدعیان و رقیبان سرسخت این مسابقات است.

آراسته نژاد یکی از علت های به تعویق افتادن مجوز به این تیم در سال جاری را تغییر مدیرعامل شرکت گاز و حامی این تیم اعلام و تاکید کرد: این موضوع نباید باعث تاخیر تمرین و آماده سازی این تیم می شد.

به گزارش تابناک ایلام، تیم پالایش گاز ایلام با وجود سختی ها و مشکلات فراوان به علت داشتن استعدادهای توانمند در سال های برگزاری این رقابت ها 2 مقام چهارمی، سه عنوان هفتمی و 2 رتبه ششمی کسب کرده است.

که البته با تداوم روند بی برنامگی و عدم صدور مجوز در تمرینات این تیم از سوی مسئولان پالایش گاز و وزارت نفت نمی توان در لیگ برتر امسال و سال های آتی امید زیادی برای کسب عناوین برتر از سوی این تیم مستعد متصور شد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار