مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام ازبازرسی 46 فروشگاه عرضه کننده موادغذایی درایلام خبرداد.
کد خبر: ۲۷۹۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱ 17 August 2016
مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام ازبازرسی 46 فروشگاه عرضه کننده موادغذایی درایلام خبرداد.

به گزارش تابناک ایلام؛نعمت الله بیرانوند اظهار کرد: 46 فروشگاه عرضه کننده مواد غذایی در اجرای گشت های مشترک طرح ارتقای امنیت غذایی در شهرستان ایلام با مشارکت شعبه سیار تعزیرات حکومتی، بازرسان بهداشت محیط، کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و همچنین دامپزشکی بازرسی شدند.

وی افزود: بیش از یک هزار و 100 کیلوگرم انواع مواد عذایی غیرمجاز و تاریخ تقلبی طی 2 روز و با اجرای گشت های مشترک طرح ارتقای امنیت غذایی از این فر وشگاه ها کشف و جمع آوری شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام یادآور شد: این بازرسی ها در راستای کنترل و نظارت مستمر و هدفمند از واحدهای تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی انجام گرفت.

به گفته وی، پس از کشف این مقدار مواد غذایی و احراز تخلف صورت گرفته پرونده هایی برای متخلفان تشکیل و جهت رسیدگی و صدور حکم به شعب تعزیرات حکومتی ارسال شد که بزودی احکتام مقتضی صادر خواهد شد.

بیرانوند از اختصاص شعب ویژه ای برای رسیدگی خارج از نوبت به این پرونده ها و در راستای تاثیر گذاری هر چه بیشتر گشت های انجام شده و اهداف آنها خبر داد.

وی اضافه کرد: هفته گذشته نیز در جریان بازرسی از برخی اماکن عرضه کننده مواد عذایی که با هماهنگی پلیس آگاهی استان انجام شد محموله پنج تنی شکر کشف شد و یک نفر در این ارتباط دستگیر و به مقام های قضایی معرفی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام گفت: نمایندگی این اداره کل تنها در شهرهای مهران، دهلران، سرابله و دره شهر دایر است و مردم سایر مناطق استان برای بر طرف کردن مشکلات خود باید به نزدیکترین مرکز به این چهار شهر مراجعه کنند ولی برقراری نمایندگی تعزیرات حکومتی در ایوان و آبدانان در دستور کار قرار دارد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار