مسئول واحد تاکسیرانی شهرداری ایوان گفت:اولین دوره آموزش رانندگان تاکسی درون شهری درایوان برگزار می شود.
کد خبر: ۲۷۹۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۶ 17 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛حجت اله ایمانی اظهار کرد: طرح ارتقای مهارت شاغلان صنوف مختلف و عملیاتی نمودن آموزش رانندگان تاکسی درون شهری در فاز اول اجرا می شود.

وی افزود: در حال حاضر 50 نفر از تاکسیرانان با ارائه مدارک جهت شرکت در کلاس های آموزشی این طرح معرفی و هفته آینده آموزش های لازم را فرا می گیرند.

ایمانی تاکید کرد: این دوره آموزشی در قالب سه بخش اخلاق اسلامی حرفه ای و حقوق شهروندی، بخش دوم حقوق ترافیکی، مقررات راه ها و موارد انتظامی و بخش سوم نیز خودیاری فنی خودرو انجام می گیرد.

وی یادآور شد: نحوه اطلاع رسانی و فراگیری تمامی رانندگان تاکسی داخل شهری جهت حضور در دوره آموزشی مذکور بر عهده شهرداری است و ظرف مدت حداکثر یک هفته لیست و مدارک ثبت نام کنندگان گروه 20 نفر اول جهت برنامه ریزی های بعدی در اختیار مرکز آموزشی فنی و حرفه ای قرار خواهد گرفت.

وی گفت: دوره آموزشی برای هر گروه در 2 روز و به صورت ترکیبی نیروی انتظامی و پلیس راهور در روز اول و تبلیغات اسلامی و فنی و حرفه ای در روز دوم اجرا می شود.

مسئول واحد تاکسیرانی ایوان افزود: از طریق شهرداری با نصب بنر در سطح شهر نسبت به اطلاع رسانی و الزام تمامی رانندگان تاکسی درون شهری جهت شرکت در دوره آموزشی اقدام کرده است و هر گونه تمدید کارت دارندگان تاکسی و نیز اعطای مرخصی منوط به گذراندن دوره آموزشی مذکور خواهد بود.

ایمانی با بیان اینکه کلاس ها در مرکز آموزش فنی و حرفه ای ایوان برگزار می شود، اضافه کرد: حداکثر زمان اجرای طرح آموزشی برای تمامی رانندگان تاکسی درون شهری تا پایان شهریور ماه سال جاری است./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار