خبرهای خوش خوش خبر
فرماندار ایلام درجمع خبرنگاران گفت:به مناسبت هفته دولت بیش از 36پروژه عمرانی وخدماتی با اعتباری بالغ بر550میلیاردریال در شهرستان ایلام کلنگ زنی یا به بهره برداری می رسد
کد خبر: ۲۸۰۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۱ 18 August 2016

فرماندار ایلام در جمع خبرنگاران خبرهای خوبی را به مردم داد و گفت:36 پروژه مختلف عمرانی و خدماتی و ... در هفته دولت در شهرستان ایلام افتتاح می شود.

به گزارش تابناک ایلام ،ناصر خوش‌خبر عصر امروز در نشست با خبرنگاران استان ایلام اظهار داشت: این طرح‌ها در بخش‌های عمرانی و خدماتی و ... است.

فرماندار ایلام گفت: برای اجرای این تعداد طرح عمرانی در شهرستان ایلام در مجموع 55 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است و قرار است در هفته دولت با حضور مسؤولان ارشد استان بهره برداری یاکلنگ زنی خواهند شد.

وی ادامه داد: در مجموع 65 نفر از جوانان جویای کار در شهرستان ایلام شاغل شده و از مزیت افتتاح و بهره‌برداری از این طرح‌ها بهره‌مند می‌شوند.

این مسؤول اضافه کرد: ندامتگاه مرکزی ایلام، طرح‌های گردشگری و روستاهای هدف گردشگری، مرکز مانیتورینگ پلیس راه، طرح‌های هواشناسی و ... از جمله طرح‌های شاخص در هفته دولت است که افتتاح و راه‌اندازی خواهد شد.

خوش‌خبر تصریح کرد: 3 میلیارد تومان برای تکمیل ندامتگاه مرکزی ایلام اختصاص یافته است.


فرماندار ایلام با بیان اینکه خبرنگاران همانند مسؤولان در جریان امور هستند، گفت: خبرنگاران چشم بینای مردم در انعکاس مطالب هستند و مسؤولیت سنگینی در این حوزه دارند.


وی در خصوص تکمیل کتابخانه مرکزی ایلام ادامه داد: در سه سال گذشته بیش از 2 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است و امسال هم به صورت خاص به این مجموعه نگریسته شده است.
صادق خوش خبر در بخش دیگری از سخنان خود گفت:شهرداری ایلام در سه سال گذشته بالغ بر 48 میلیارد تومان را در پروژه های مختلف تکمیل تقاطع غیر همسطح شهیدرضایی نژاد،تعریض خیابانهای ایت الله حیدری و خیام و انقلاب و 7 پروژه دیگر هزینه کرده است.

فرماندار ایلام گفت:در سه سال گذشته نزدیک به 550 میلیارد تومان در بخشهای مختلف صنعت و عمران و خدمات و بهداشت و غیره هزینه شده است.
وی ادامه داد:از این میزان اعتبار 280 میلیارد تومان در واحد الوفین پتروشیمی ایلام و مابقی در بخش های آموزش،تربیت بدنی،بهداشت و سلامت،آبرسانی و خدمات شهری و عمران جاده سازی و غیره هزینه شده است.

ناصر خوش خبر در بخش دیگری از سخنان خود به تحقق شعارهای دولت اشاره کرد و گفت:دولت تدبیر و امید بعد از روی کار آمدن بدون وقفه تمام توان خود را برای تحقق شعارهایش به کار گرفته و علی رقم مشکلات شدید مالی اعتبارات مناسبی را به استان تیلام اختصاص داد.

وی ادامه داد:مردم ایلام مستحق شیرین ترین و صادقانه ترین خدمتها بوده و همه مسئولین باید سعادت خدمتی را که به دست اورده اند غنیمت شمرده و در انجام وظایف خود تلاش نمایند.

خوش خبر فعالیت در اندازه یک مدیر عادی را برای ایلام کارساز ندانست و گفت:اینکه مدیران و مسئولین برای خود یک چهارچوب عادی را تعریف کرده و در آن حیطه عمل نمایند مشکل مردم را حل نمی کند.همه خادمان ملت در دولت باید روحیه جهادی داشته و شبانه روز به مردم خدمت نمایند.

مدیر ارشد دولت در شهرستان ایلام در جریان بازدید از پارک بلوط شهر ایلام واقع در منطقه ی چغاسبز گفت:ایجاد یک مجتمع تفریحی بزرگ و مناسب برای مردم در نزدیکی شهر بسیار ضروری به نظر می رسید. با حمایت استاندار محترم و پای کار آمدن همه دوائر دولتی احداث پارک بلوط در منطقه چغاسبز ایلام در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد : در سالهای 94 و 95 در این پارک بزرگ احداث سرویس بهداشتی،احداث بوفه ،اجرای جدولکشی پارک،احداث 16 واحد آلاچیق،20 واحد باربیکیو،احداث 36 سکوی نشیمن و بازسازی 100 سکوی دیگر،احداث  4 دهنه پل و 4 باب آبخوری و شن ریزی و تسطیح جاده ها و تامین روشنایی معابر از مهمترین اقدامات صورت گرفته بوده است.

در ادامه فرماندار و  خبرنگاران از پروژه های اجرا شده و در دست اجرای سطح شهر ایلام بازدید کردند.
حسن ختام دیدار فرماندار ایلام با خبرنگاران تجلیل از زحمات اصحاب قلم در یکسال گذشته توسط ناصر خوش خبر بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار