کارشناس فرهنگی امور بانوان تبلیغات اسلامی ایلام گفت:به زودی طرح «جیغ دیوار» در میعادگاه‌های نماز جمعه شهرستان‌های استان برگزار می‌شود،
کد خبر: ۲۸۱۶۹۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶ 21 August 2016

کارشناس فرهنگی امور بانوان تبلیغات اسلامی ایلام از اجرای طرح «جیغ دیوار» در سطح استان خبر داد.


به گزارش تابناک ایلام ؛"مریم بیگ محمدی"اظهار کرد:به زودی طرح «جیغ دیوار» در میعادگاه‌های نماز جمعه شهرستان‌های استان برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این طرح مشکلات و آسیب‌های هر شهرستان در زمینه حجاب و عفاف رصد و در تریبون نماز جمعه راهکارهای مناسب و ارائه می‌شود.


بیگ‌محمدی با تاکید بر اینکه عفاف و حجاب هویت ‏بخش بسیار ارزشمندی برای افراد اجتماع است، تصریح کرد: تحکیم بخشی اساس خانواده‌ها، منطبق بر اصول دینی و فرهنگی و مهم برشمردن امر عفاف و حجاب در امنیت اجتماعی است چرا که حجاب و عفاف سنگر امنیت اجتماعی است.


وی با بیان اینکه دین مبین اسلام حجاب را یکی از مهمترین راه‌ها برای رسیدن به امنیت اجتماعی معرفی می‌کند، گفت: اسلام، زمینه‌ها و راهبردهاى بسیار مهمی را براى شکوفایى ذهن نواندیش افراد جامعه در این مورد تبیین کرده است.


کارشناس فرهنگی امور بانوان تبلیغات اسلامی ایلام با تصریح بر اینکه عفاف عضو جدایى‏‌ناپذیر حیات طیبه انسانى است، اضافه کرد: عفاف و حجاب مصداق اصلى آرامش اجتماعی بوده و نشانگر عفت و شخصیت والای زنان و مردان است و لازم و ملزوم یکدیگرند.

بیگ‌محمدی حجاب و عفاف را خیمه مصونیت و امنیت زنان دانست و اظهار کرد: زیبا رویان درونی هرگز متوصل به جلوه‌گری ظاهری نخواهند شد.


 وی با یادآوری اینکه برهنگی هرگز برای غرایض انسان عادی نخواهد شد و اکنون نیز در کشورهای مخالف فرهنگ حجاب، از برهنگی برای تبلیغات محصولات استفاده می‌شود، ادامه داد: عفت زنان و مردان، عفت جامعه و امنیت روانی را افزایش می‌دهد.


کارشناس فرهنگی امور بانوان تبلیغات اسلامی ایلام در پایان گفت: یکی از طرح‌های مفید گسترش فرهنگ حجاب و عفاف و صیانت از هنجارها در استان، طرح «جیغ دیوار» است که به زودی در میعادگاه‌های نماز جمعه شهرستان‌های استان برگزار می‌شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار