خطاب به اعضای شورای شهرایلام؛
امروز با گذشت بیش از 40 روز از عزل شهردار سابق توسط شورای شهر برخی از این عزیزان بازی کودکانه ای را آغاز کرده اند که در ذهن آنها گویی کسی از آن خبر ندارد.
کد خبر: ۲۸۲۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۱ 22 August 2016

به گزارش تابناک ایلام::انتخاب یزدان قبادیان به عنوان شهردار ایلام و سه مرحله استیضاح وی و نیز حواشی بسیار تلخی که بر جریان خداحافظی قبادیان با ساختمان پرستو گذشت این باور را در ذهن عده ای خوش باور تداعی ساخت که حضرات شورای شهر از رفتارهای غیر حرفه ای و نامعقول خود دست برداشته و اینبار در مسیر باطلی دیگر قدم نخواهند گذاشت

ولی متاسفانه امروز با گذشت بیش از 40 روز از عزل شهردار سابق توسط شورای شهر برخی از این عزیزان بازی کودکانه ای را آغاز کرده اند که در ذهن آنها گویی کسی از آن خبر ندارد.
ولی خوشبختانه چشمان بینای جامعه آنقدر تیز بین هستند که  اینگونه بازی ها آنها را فریب نخواهد داد.
جریان از این قرار است که عده ای از اعضای شورای شهر که عملکرد قبادیان را در تضاد با منافع خود می دیدند عملا وارد بازی مار و پله شده و خوشبختانه مهره ی شانس آنها به جای خانه ی پله و صعود روی کله مار نشسته و بیش از پیش سقوط کردند.
این عزیزان که هر کدام منتخب آرای قبیله ای و نه آرای فکری هستند از ابتدا یک فرد مورد نظر را که سابقه ی چشیدن طعم زندگی با لذت را دارد در ذهن خود به عنوان شهردار انتخاب کرده و سپس قبادیان را عزل کردند.

بازی باخت باخت این دوستان تا جایی ادامه پیدا کرد که در ظاهر تعدادی را به عنوان نامزد تصدی پست شهرداری ایلام معرفی کرده و قرار بود از بین آنها لایق ترین فرد را انتخاب کنند.

مابقی اعضای شورای شهر که از حلقه ی ائتلاف 6 منهای یک خارج بودند هم خوشبینانه رزومه افراد را بررسی کرده و تا مرحله 6 نفر و 3 نفر تمام تلاش خود را برای بالا اوردن فردی توانمند و اشنا با مشکلات شهر به کار گرفتند.
افراد ائتلاف فکر همه جا را کرده و از بابت انتخاب فرد مورد نظرشان مطمئن بودند.

ولی تنها به این مهم فکر نکرده بودند که شورایی جوان و متعهد ما منافع مردم را فدای اهداف شخصی نخواهد کرد. ماجرا از این جا جالب شد که جوان خوش قلب شورا که به عینه زد و بندها را مشاهده کرده و از جریانهای پشت پرده باخبر شده بود بین منافع مردم و منفعتهای ائتلافی جانب مردم را گرفته و عملا گروه 6 نفره به جریان 6 منهای یک تغییر جهت یافته و کفه ی ترازو به نفع کاندید مورد حمایت اقلیت فعلی سنگین تر شد.

اعضای ائتلاف که هم قسم و هم پیمان شده بودند تمام تلاش خود را برای برگرداندن رای شورایی جوان به کار گرفته و خوشبختانه تمام تلاش های آنها به در بسته خورده است.

این دوستان که تقریبا تصمیم گیرنده ی اصلی تعیین تاریخ جلسه نهایی انتخاب شهردار هستند وقتی که دیدند تلاششان ممکن است بی نتیجه بماند به دلایل مختلف جلسه نهایی را به تاخیر انداخته و علنا بر مواضع و منافع شخصی خود تاکید می ورزند.

اگر به یاد داشته باشید مرحله 20 نفره و 6 نفره و تعیین سه نفر به سرعت انجام شد، ولی امروز که باید شورا انتخاب نهایی خود را انجام دهد حضرات که یقین دارند نامزد مورد حمایتشان انتخاب نمی شود هر بار به بهانه ای جلسه را به تاخیر می اندازند.

از طرفی در لوای این تاخیر ها اتاق فکر پشتیبان این عزیزان ید واحده شده و تمام توان خود را برای تغییر رای شورایی جوان ما به کار گرفته اند.ولی از این نکته غافل مانده اند که عقیده ی جوان ما خریدنی نیست.
به هر حال حضرات بلاتکلیف از این جا رانده و از آنجا مانده به دنبال راهی میگردند  که حرف و هدف خود را به کرسی بنشانند.در این بین حتی شنیده می شود که این دوستان دنبال بهانه ای می گردند که روال انتخاب را مشکل دار عنوان کرده و بازی مار و پله ای را که خود ابداع کرده اند را باطل اعلام نمایند.
حتی بعضا فشار مسئولین را بهانه کرده اند و از زدن انگ های سیاسی هم غافل نمانده اند. این در حالی است که اکثریت فعلی که انتخاب منطقی داشته اند هرکدام تففکرات سیاسی خود را داشته و اجماع سیاسی در بین آنها نیست.
به هر حال به عنوان نماینده ی افکار عمومی وظیفه داریم به مردم اعلام کنیم که بنگاه معاملاتی که برخی دوستان به راه انداخته اند تنها به دنبال منافع شخصی بوده و منافع مردم را درنظر نمیگیرند.
در حال حاضر اکثریت اعضای شورای شهر انتخاب منطقی خود را انجام داده اند،ولی از آنجا که این انتخاب با اهداف برخی حضرات همخوانی ندارد تلاش دارند که این روال انتخاب را به هر نحوی شده مخدوش اعلام نمایند.
مردم عزیز ما نیک بدانند که باید در روز رای دادن به شوراییان اینگونه اتفاقات را به یاد آورده و اسم هر کسی را درتعرفه های رای ننویسند

یقینا هر اتفاقی غیر از انتخاب فردی آشنا با مشکلات و مسائل شهرداری و از درون این مجموعه نتیجه ی رفتارهای غیر حرفه ای و خودمحوری های برخی افراد شورای شهر است.

این حضرات باید نیک بدانند که دستشان کاملا برای مردم رو بوده و حنای آنها بی رنگ بی رنگ است.
خوشبختانه در بازی مار و پله ای که این عزیزان راه انداخته اند قسمت خود آنها کله ی ماری شد که دم آن از بازی خارج بوده و به فضای قضاوت های عموم مردم ایلام ختم می شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
شما برید در مورد کسی که پیشنهاد می دهید خوب تحقیق کنید ببینید در زمان تصدی پست مدیر اداری و مالی چند نفر از فامیلهایدخود را به شهرداری اورده ضمنا پرونده ان در اداره بازرسی استان هست شورایی جوان شما خوب میداند از کی حمایت می کند ضمنا شورایی جوان شما از حق مردم دفاع نمیکند ایشان دنباله رو یکی دیگر از اعضای شورای شهر هستند و هرچه ان عضو شورای شهر میگوید ایشان هم چشم بسته انجام میدهد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
من ساکن ایلام نیستم ولی خدایی آقای قبادیان درزمان مسولیتش خدمات مشهودی روارایه داده وهروجدان بیداری نتیجه زحمات ایشون رومیتونه باگشتی داخل شهرایلام مشاهده کنه هرچنداین روزها سعی دارن آدمهای قوی وپرکارروبه بهانه های مختلف حذف کنن چون درکناراین آدمهای قوی ضعف اونهابیشترمشخص میشه /شهردارسرابله راهم همین طوری حذف کردن والان به دنبال حذف سایرمدیران زحمت کش هستند
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
مطلب فوق درست است برید تحقیق کنید ای شخص مطیع اوامر غیر قانونی تعدادی از شوراییان است
رایم حرامتان باد
|
Germany
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
واقعا جای تاسف دارد بااین عملکرد بسیار ضعیف شورا وشهردارنشان تنها چیزی که دراین مدت چهارسال یادگرفتن قطع درختان وایجاد دست اندازهایی همچون کوه درسطح خیابانهای زشت شهرکه پدر هرچه ماشین درآوردن خدا ازمقصرینتان نگذرد . همه تان برین کرمانشاه باهم یه دور بزنین سطح شهر بخصوص کمربندی غربی آنجا تا یادبگیرین زیبا سازی چه شکلیه ، حال مردم این شهر گرفتین ،این دنیا که کسی نمیتوانه حالتان بگیره مگر قیامت!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
اين جوان انقلابي شما اگر دنبال منافع مردم هست چرا به خاطر كسب اراي سال اينده دنبال سهم خواهي ساخت وساز غير مجاز براي هر ماه سه سهميه ميباشد اين بچه انقلابي شما در حاليكه هنوز اثار مخرب سيل در بلوار أصناف وبلوتو صنايع مرتفع نشده چرا دنبال اسفالت كوچه ها در خارج از محدوده شهر هست اين بچه انقلابي شما اتفاقا رايشو خيلي ارزان در مقابل بده وبستانهاي استخدامي وغيره فروخت ديگه خواهشا از انقلاب وولايت براي مطرح كردن كسي كه خود پايبند اصول امانتداري راي مردم نيست مايه نگذاريد
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
آقای ناشناس شهردار قبلی سرابله مشکل اختلاس ومالی داشته ودارد بنج سال در سرابله بود چکار کرد دست به هر کاری میزد برای ماندن.اما قبادیان در دوره تصدی کوتاه خود خوب عمل کرد ولی رفیقان قبلیش انتظارات غیر قانونی داشتند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
آقانیستم ولی بامتهم کردن نمیشه خدمات فردی رونادیده گرفت اطمینان دارم اگرکسی مشکل مالی واختلاس داشته باشه به این راحتی ازش نمیگذرن درضمن بایدازخداترسید وبی جهت دیگران رامتهم نکنیم چیزی که این روزها کسی بهش اهمیت نمیده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
اصلا ایلام خودش چیه که شهردار داشته باشه.
رامسس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
آقا ی ناشناس شما که به شهر ایلام توهین می کنید قطعا دارایی ریشه خانوادگی و اصالت و وجود انقلابی نیستید چون برای همین ایلام خیلی ها شهید شدند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار